Gå til innhold

Når hadde du samleie sist, og hvordan var det?

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Skrevet

I gårkveld, med en utrolig deilig mann :lur:

jammen, jeg har jo ikke pult på evigheter... :klø:

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Ikke siden mandag, og får meg ikke på nytt før på tordag. Hater når vi er i forskjellige byer - går på veggene her.

Skrevet

Hatt sex hver dag i det siste, sambo er ekstra amorøs om dagen, både på kjøkkenet og på skjenken i stua, helt fantastisk :lur:

• Liker 1
Skrevet

Det var i september.

Vi var på fest hos ei venninne. Hele kvelden hadde vi klina og styr på. Etterhvert som folk dro hjem, la vi oss til å sove på sofaen. Han begynte å fingre og slikke, og jeg lå der å stønnet. Plutselig hørte jeg en annen venninne på naborommet "HAR DERE SEX?????".. og vi svarte "øøøøh nei, selvfølgelig ikke!:P".

Så stoppet vi opp litt, og dro etterhvert på badet. Der ble det litt doggy, og så satt han på doet, og jeg oppå han. Så gikk vi å la oss i en seng etterpå. Snakket ikke med han dagen etter, og har ikke snakket med han etterpå. Har prøvd å ta kontakt, men han svarer ikke :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

I morges: da ble jeg slikket og befølt, jeg sugde han stiv og så avsluttet vi med deilig myk elsking i dag. Skal snart inn å legge oss. :sengekos:

Skrevet

begynner vel å bli på tide snart... :gjeiper:

Skrevet
Snakket ikke med han dagen etter, og har ikke snakket med han etterpå. Har prøvd å ta kontakt, men han svarer ikke :fnise:

Take a hint? ;)

• Liker 2
Gjest birry93
Skrevet (endret)

Ble en herlig kjapp en hos min kjære på veien hjem! :biggrin:

Det kjipe er at jeg begynner å føle meg kåt igjen.... :gjeiper:

Endret av birry93
Skrevet

Vi hadde sex i morges, og det var helt herlig. Årets beste, tror jeg :rødme:

Skrevet (endret)

Hmm..for litt under 2 uker siden..var suupert ;D

Endret av Markri
Skrevet

Folkens, sex != samleie

Det utelukker lesbesex (men ikke guttesex), oralsex, etc. Alt utenom samleie er irrelevant i denne tråden.

Thank you!

Skrevet

Altfor lenge siden, i august. Men det var så herlig at det varer ennå! Spennende når man ikke kan hverandres språk, hehehe...

Gjest Sommertid
Skrevet

Natt til søndag/i går. Det var fantastisk godt. Gleder meg til å gjennta det :nigo:

• 3 uker senere...
Gjest birry93
Skrevet

Det var for ca. en time siden, og det var bare helt.... ÅÅÅÅHHHHHH! :hjerter:

Gjest Katten.
Skrevet

I går ettermiddag. Alt for lenge siden mtp at vi sov i lag i natt.

Blir heldigvis umiddelbart etter hun returnerer fra trening.

Annonse
Skrevet

Sommeren 2005 og det var grusomt!

• Liker 3
Skrevet

I går morges, en kjappis, utrolig deilig!

• Liker 1
Skrevet

I natt med ei jente jeg møtte i baren når jeg kom hjem på hotellet etter en middag med jobben. Hun var ganske så deilig, og hadde sexy stay-ups på under kjolen! Hun skulle dra hjem til Ålesund i dag tidlig, og jeg ser henne nok aldri igjen.

Skrevet

I fjor i august.. :sukk: Og det var forresten veldig ille. Fyren hadde en penis på størrelse med en leppestift. Hadde gnagesår i underlivet i en uke.. :(

• Liker 1
Skrevet

Oktober, og det var så dårlig at det ikke telles.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...