Gå til innhold

*lilly*

*lilly*

Anbefalte innlegg

.. og der var jeg begynt å spotte. Er det ikke typisk :sur: Da regner jeg med at mensen kommer som normalt, så utrolig kjipt! Sist pp hadde jeg ingen forventninger, men denne gangen hadde jeg en litt god følelse - inntil nå. Jaja, det eneste positive er at jeg kan kose meg med god mat og drikke på ferie :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: så trist at det ikke gikk denne gangen :( det er så trist når man har følt seg gravid og ikke er det. Samtidig så er det godt å vite + at du har jo bare så vidt begynt. De fleste trenger litt mer tid enn 3 pp ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Becky :klemmer: Ja, det er godt å vite (ihvertfall 99% sikkert), men det er ekstra kjedelig når man kanskje trodde det ble klaff! Det er så lett å tenke at alle andre blir gravide med "en gang", og 3 pp er ikke så lenge. Det ble klaff i 3pp sist, så det var vel derfor jeg hadde litt ekstra forhåpninger.. håper det skjer noe de neste pp ihverfall :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøste shoppet litt på salget til PoP, de har mye gode barneklær syns jeg. Kjøpte ny, sjokkrosa parkdress til frøkna til 50 %, dansekjole og noen sommerklær ++ (mest med tanke på neste sommer). Slengte på noen knøttsmå, søte bodyer og :rodmer: Satser på at vi får til nr. 2 en eller annen gang, i verste fall får det bli gaver :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megakjipt med negativ test og spotting. :kose: Men trøsteshopping er alltid gøy! :jepp: Vi sverger også til PoP-klær, de er så gode i størrelsen! M skulle gjerne hatt en skalljakke, men de er så utplukket i størrelsene at vi får vente litt. ;)

Men åååå, det fristet å kjøpe vårdress til A. :sjenert: ''Problemet'' er at jeg tror hun kommer til å ha vårdressen sin (fra PoP i 104) i minst 1 år til. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsteshopping er aldri feil (særlig ikke når jeg fikk skattepenger i går :hoppe: ) PoP er store i størrelsen ja! Her brukes fortsatt dressen i str. 98, så den jeg kjøpte nå blir nok ikke brukt før til våren igjen. Kjøpte 104 til frøkna på vel 100cm, enda hun stort sett bruker 104 i det meste av klær - 110 hadde hun nok druknet i! Kjøpte faktisk skalljakke sist det var salg (ja, jeg elsker å handle på salg :nigo: ) og den brukes ennå med oppbrett på armene, den er str. 98.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trøsteshopping er aldri feil (særlig ikke når jeg fikk skattepenger i går :hoppe: ) PoP er store i størrelsen ja! Her brukes fortsatt dressen i str. 98, så den jeg kjøpte nå blir nok ikke brukt før til våren igjen. Kjøpte 104 til frøkna på vel 100cm, enda hun stort sett bruker 104 i det meste av klær - 110 hadde hun nok druknet i! Kjøpte faktisk skalljakke sist det var salg (ja, jeg elsker å handle på salg :nigo: ) og den brukes ennå med oppbrett på armene, den er str. 98.

Jeg hamstret da de hadde 50% i hele butikken før jul. :nigo: M har to vindfleece (de ER så gode!), hun bruker faktisk fremdeles den minste, i 74, med oppbrett på ermene! Nå er hun jo kort også hun da, bruker 80 i bodyene deres. :fnise: Rart å ha en mini etter langemann A. :ler: Og de kjolene som heter Snurr er så sinnsykt fine på. A har den stripete og det er yndlingskjolen hennes. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hamstret da de hadde 50% i hele butikken før jul. :nigo: M har to vindfleece (de ER så gode!), hun bruker faktisk fremdeles den minste, i 74, med oppbrett på ermene! Nå er hun jo kort også hun da, bruker 80 i bodyene deres. :fnise: Rart å ha en mini etter langemann A. :ler: Og de kjolene som heter Snurr er så sinnsykt fine på. A har den stripete og det er yndlingskjolen hennes. :jepp:

Vindfleece har vi og! Veldig god og mye brukt jakke, kan egentlig brukes hele året, om vinteren kan den kneppes inni ytterjakka. Liker PoP altså, så mange lure løsninger :Nikke: Kjolen jeg kjøpte er den som heter snurr, ikke dansekjole. Håper den faller i smak, frøkna er veldig kresen på klær - men kjoler og skjørt pleier være "bænkers" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vindfleece har vi og! Veldig god og mye brukt jakke, kan egentlig brukes hele året, om vinteren kan den kneppes inni ytterjakka. Liker PoP altså, så mange lure løsninger :Nikke: Kjolen jeg kjøpte er den som heter snurr, ikke dansekjole. Håper den faller i smak, frøkna er veldig kresen på klær - men kjoler og skjørt pleier være "bænkers" :fnise:

Hmmm. Kanskje jeg må kjøpe ytterjakka til M da. Er det skalljakken man kan kneppe den inn i?

Åååå, de kjolene har så sinnsykt fint snitt! Men ja, jeg vet hvordan det er. I dag ville faktisk A ha på seg genser (fordi den var rødrosa og hadde sløyfe :roll: ) og godtok å ha på seg dongeribukse. Men det var etter at hun håpefullt foreslo både Snøhvitkjolen og magedanserkostymet fra Tyrkia. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Kanskje jeg må kjøpe ytterjakka til M da. Er det skalljakken man kan kneppe den inn i?

Åååå, de kjolene har så sinnsykt fint snitt! Men ja, jeg vet hvordan det er. I dag ville faktisk A ha på seg genser (fordi den var rødrosa og hadde sløyfe :roll: ) og godtok å ha på seg dongeribukse. Men det var etter at hun håpefullt foreslo både Snøhvitkjolen og magedanserkostymet fra Tyrkia. :fnise:

Snøhvitkjole og liknende hadde nok blitt veldig populært her og, men barnehagen pleier ikke ha karneval så vi har ikke noen kostymer. Tror vi har nok utfordringer med påkledning fra før :fnise: Det er skalljakka ja, beklager tregt svar! Gleder meg til klærne kommer, tror den kjolen blir populær. Bestilte i str. 104, så jeg lurer på om jeg skal "spare" den til neste sommer.. den er sikkert litt stor, og strengt tatt har hun rikelig med klær :sjenert: Mor syns det er mye gøyere å kjøpe til frøkna, enn til seg selv. Jeg skulle hatt en stylist, finner aldri noe som er fint/passer osv. :filer:

----------

TR på plass i dag, helt i rute. Greit, for da er jeg ferdig med TR før ferien. Jeg var deppa i ca 2t, så gikk det over :sjenert: Mulig jeg tenker litt vel kortsiktig, men jeg gleder meg veldig til å reise på ferie uten å behøve å tenke på alt jeg ikke kan spise (er i overkant hysterisk) og dessuten kunne kose meg med øl/vin sammen med mannen :hjerte: Kanskje vi får klaff i ferien, men det spørs vel. Begynner å bli litt bekymra, nå er det pp 4 som står for tur. Vil så veldig, veldig gjerne få baby før sommeren neste år :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til bekymring. Du er bare bortskjemt med at det har gått tidlig før :fnise: jeg synes det hjelper å tenke langsiktig. Har det gått 12 pp, altså ett år, da kan du begynne å tenke i de baner. Minn meg på det samme når jeg er utålmodig da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen grunn til bekymring. Du er bare bortskjemt med at det har gått tidlig før :fnise: jeg synes det hjelper å tenke langsiktig. Har det gått 12 pp, altså ett år, da kan du begynne å tenke i de baner. Minn meg på det samme når jeg er utålmodig da ;)

Ja, jeg vet :lol: Men vi vil vel alle bare bli gravide NÅ, det er så kjipt å måtte vente sånn ;) Dessuten klarer jeg ikke helt å la være å tenke at det kan være noe i veien, har veldig lyst å gi mannen litt vitaminer, men er redd han blir sur :rolleyes: Noen andre som bruker det?

Jaja, kanskje det hjelper med ferie :sol: Bare 3 dager på jobb igjen, herlig! Har TR for fullt, godt å få det overstått før ferien - og så blir det EL i ferien også :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for ferieklaff :strix::lur:

Her gikk det i pp4 når jeg ble gravid med S.. Og så har det gått på første forsøk de andre gangene etter det.. Jeg var også sikker på at det var noe galt med meg eller sambo den gangen, 4 pp er ikke mye men det er noe med det at vi ofte venter med å begynne prøving til vi helst skulle ha vært gravide. Da blir det stress, og jeg tror kroppen kan reagere litt på det (vet selvfølgelig ikke....) ønsker deg en fin ferie med masse kos og avslapping :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg trenger å minnes på det samme selv. Ekstremt utålmodig og redd for at det er noe i veien. Bestiller GU-time når jeg kommer hjem. Har så korte lutalfaser og spotter mye. Vi klarer det til slutt. Snart sitter vi med en skrikerunge på armen og lengter etter litt fred og ro :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei :) Jeg er på ferie og koser meg :sol: Tror EL var igår, evt litt før, men vi har fortsatt med innsats annenhver dag, så bør ha truffet bra uansett. Har merket mindre til EL denne gangen enn hva jeg vanligvis gjør. Vet ikke om det er et bra eller dårlig tegn... Vet ihvertfall at jeg virkelig trengte ferie nå, har aldri jobbet og stresset så mye som fra nyttår og frem til før ferien. Blir heldigvis bedre fremover! Vi koser oss masse alle tre, så får vi se hvordan det går denne PP. God sommer til alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ferie og roligere dag gjør susen :strix::strix::strix:

Kanskje du ikke kjente EL så godt fordi du klarer å legge det hele litt mer fra deg når du er på ferie… :vetikke:

Kos dere videre på ferie! Er det i Norge eller utenlands?

:klemmer: og God sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ferie og roligere dag gjør susen :strix::strix::strix:

Kanskje du ikke kjente EL så godt fordi du klarer å legge det hele litt mer fra deg når du er på ferie :vetikke:

Kos dere videre på ferie! Er det i Norge eller utenlands?

:klemmer: og God sommer :sol:

Takk :klemmer: Kanskje du har rett ang. å tenke mindre på el, håper du har rett :) Har ihvertfall ikke slappet så godt av på mange måneder.. Vi er på en gresk øy, koser oss veldig :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg på ferie :) kanskje blir det ferie-baby ;)

Takk! En ferieprodusert aprilbaby står høyt på ønskelista :hjerte: Det hadde vært perfekt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...