Gå til innhold

*lilly*


*lilly*

Anbefalte innlegg

200 kr-grensa har stått i 35 år!! :sjokk:

Herre gud. Leste artikkelen. Forsto det sånn som at det fantes en facebook gruppe med 75.000 medlemmer, men jeg fant den ikke. Si fra om du vet hvor den er. Jeg melder meg inn pronte! :ler:

Jeg har nettopp meldt meg inn der! :opplyser: Søkte på tollgrense og grupper, da kom den opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er Facebook gruppen :jepp:

Takk småkjekset! :ler:

Jeg søkte jeg også, men fikk bare frem toll-grupper med 150 medlemmer og sånn.. :fnise: Det holder jo ikke.

Men nå er jeg medlem! Nå skal vi øke grensa! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggeskoene mine er kommet :hoppe: Til posten i hvertfall, skal hente de i morgen! Gleder meg til å prøve de :nigo: Og så fikk jeg øyeskyggene fra MAC :sminkedokke: Snille ebay-selgeren hadde (på eget initativ) merket de som gave og da slapp jeg å betale toll ;)

Har vært på trening i dag, første gang denne uka. Det gikk overraskende bra :lol: Men jeg har veldig vondt i magen da, kan ikke huske å ha hatt så sterke menssmerter på mange, mange år. Tror jeg har tatt over 10 paracet bare siden i går kveld, jeg som aldri tar det ellers. Veldig rart og veldig ubehagelig, men nå må vel det verste være over snart.

Nå er det litt ordnings i huset, og så blir det sofaen resten av kvelden :ler:

Ha en fin fredag :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: for PP1 som kom og gikk. Synes du er flink som klarer å holde motet oppe, man tror jo liksom ikke at det skal ta så lang tid. Man trenger vel litt tid for å riste av seg skuffelsen og så gå på med nytt mot. Nye sjanser, nye muligheter, nye mulige terminer. Eller som jeg har sagt noen ganger nå "Junibarn er akkurat like bra som maibarn"!

:klem:

Håper du får en knallfin helg, og at menssmertene forsvinner!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg har hatt større menssmerter etter SA.. Så kanskje det henger sammen på en eller annen måte? Ikke noe moro i alle fall.. Nå har jeg ganske så vondt, og regner med det er fordi TR er rett rundt hjørnet :kjefte:

Håper du får en fin helg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joggeskoene mine er kommet :hoppe: Til posten i hvertfall, skal hente de i morgen! Gleder meg til å prøve de :nigo: Og så fikk jeg øyeskyggene fra MAC :sminkedokke: Snille ebay-selgeren hadde (på eget initativ) merket de som gave og da slapp jeg å betale toll ;)

Har vært på trening i dag, første gang denne uka. Det gikk overraskende bra :lol:

Ha en fin fredag :skaal:

Lite kult å få joggesko som gave da! :ler: Jeg henta Decleor skin smoothing day cream på posten og betalte ca 65 % avgifter :dåne: Har så langt bare prøvd den på hånda, er redd den er litt vel "rik" - altså for de med veeeldig tørr hud. Men det får vi vite sikkert om en dag eller 2 ;)

Så bra du har vært på trening, for det har ikke jeg :fnise:

Det føles godt etterpå. Man angrer aldri på at man har trent liksom :ler:

Ha en topp fredag -kos dåkk! :vin:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig kjipt med sånne menssmerter, kjenner dessverre altfor godt til det :sukk:

Ha en finfin helg Lily :klemmer:

Takk, det er litt bedre nå! Ha en fin helg du også :klemmer:

:klem: for PP1 som kom og gikk. Synes du er flink som klarer å holde motet oppe, man tror jo liksom ikke at det skal ta så lang tid. Man trenger vel litt tid for å riste av seg skuffelsen og så gå på med nytt mot. Nye sjanser, nye muligheter, nye mulige terminer. Eller som jeg har sagt noen ganger nå "Junibarn er akkurat like bra som maibarn"!

:klem:

Håper du får en knallfin helg, og at menssmertene forsvinner!!

Det føles jo som vi har vært prøvere en evighet, og det har vi jo ikke :gjeiper: Men håper at det klaffer snart, junibarn hadde vært veldig fint! Jeg innstiller meg på at sommerbarn, høstbarn eller vinterbarn er like fint som vårbarn - vi får se hva det blir :klemmer:

Jeg synes jeg har hatt større menssmerter etter SA.. Så kanskje det henger sammen på en eller annen måte? Ikke noe moro i alle fall.. Nå har jeg ganske så vondt, og regner med det er fordi TR er rett rundt hjørnet :kjefte:

Håper du får en fin helg :jepp:

Du har det altså? Jeg har tenkt tanken om det var noen sammenheng, det er ihvertfall en påfallende stor forskjell. Men jeg syns jo at det er litt rart at det skal påvirke kroppen så lenge etterpå, jeg var jo veldig kort på vei.

Fin helg til deg også :klemmer:

Lite kult å få joggesko som gave da! :ler: Jeg henta Decleor skin smoothing day cream på posten og betalte ca 65 % avgifter :dåne: Har så langt bare prøvd den på hånda, er redd den er litt vel "rik" - altså for de med veeeldig tørr hud. Men det får vi vite sikkert om en dag eller 2 ;)

Så bra du har vært på trening, for det har ikke jeg :fnise:

Det føles godt etterpå. Man angrer aldri på at man har trent liksom :ler:

Ha en topp fredag -kos dåkk! :vin:

Det er nesten som å ha bursdag! Pakker i posten :ler: Det er skikkelig surt med de avgiftene altså, også forsinker det leveringen :rope:

Dermalogica er litt rik for meg, men veldig behagelig å ha på. Håper du blir fornøyd :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og testet de nye joggeskoene - kjempefornøyd! :hoppe: Sprang en time, litt over en mil og det gikk som en lek *stolt* Skikkelig endorfin-rus nå :ler:

Tenker å bruke tiden fram til jeg forhåpentligvis blir gravid til å forbedre formen noen hakk; kondis, litt mer muskler og forhåpenligvis etpar kg minus. Så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe osv. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og testet de nye joggeskoene - kjempefornøyd! :hoppe: Sprang en time, litt over en mil og det gikk som en lek *stolt* Skikkelig endorfin-rus nå :ler:

Hehe.. høres ut som magiske joggesko! :ler:

Tenker å bruke tiden fram til jeg forhåpentligvis blir gravid til å forbedre formen noen hakk; kondis, litt mer muskler og forhåpenligvis etpar kg minus. Så det er aldri så galt at det ikke er godt for noe osv. :gjeiper:

Sånn tenker jeg også. Innbiller meg også at egg-kvaliteten øker i takt med bedre form også :gjeiper:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satser på at eggkvaliteten blir (enda) bedre med trening og relativit sunt kosthold :lur: Det skader ihverfall ikke! Prøver å holde meg litt unna sukker også, det har sklidd litt ut i det siste..

Det er så herlig med trening, man føler seg så mye bedre også. Det er ikke så dumt midt oppi all prøvingen, det kan jo ofte bli litt tunge tanker :sjenert:

Jeg merker at fra å ofte drømme at jeg er gravid eller har fått barn, så har jeg i det siste begynt å drømme at jeg ikke kan få barn, dvs. varianter av at jeg får beskjed om at det feiler meg noe osv. Det spørs om hodet mitt har gitt opp :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du trener, det gir en god bunn til et godt svangerskap. bare ikke overtren, for det gjør det vanskelig å bli gravid ;) Men det visste du sikkert fra før :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Flott at du trener, det gir en god bunn til et godt svangerskap. bare ikke overtren, for det gjør det vanskelig å bli gravid ;) Men det visste du sikkert fra før :fnise:

Da tror jeg at man skal trene veldig hardt, spesielt i kombinasjon med lite mat - og det er det ingen fare for her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og testet de nye joggeskoene - kjempefornøyd! :hoppe: Sprang en time, litt over en mil og det gikk som en lek *stolt* Skikkelig endorfin-rus nå :ler:

Wow, så sprek du er! Hadde jeg løpt i en time, så tviler jeg på at jeg hadde blitt meg selv igjen, noensinne :fnise: Jeg er bare skikkelig dårlig til å løpe, må jo holde på pupper og lår og det som er. Tilogmed kinnene mine rister så mye at jeg hadde helt sikkert fått strekkmerker i ansiktet om jeg begynte å løpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så sprek du er! Hadde jeg løpt i en time, så tviler jeg på at jeg hadde blitt meg selv igjen, noensinne :fnise: Jeg er bare skikkelig dårlig til å løpe, må jo holde på pupper og lår og det som er. Tilogmed kinnene mine rister så mye at jeg hadde helt sikkert fått strekkmerker i ansiktet om jeg begynte å løpe!

:fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Nå har du snart lagd deg til en hel tegneserie-figur i hodet mitt Coriander :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så sprek du er! Hadde jeg løpt i en time, så tviler jeg på at jeg hadde blitt meg selv igjen, noensinne :fnise: Jeg er bare skikkelig dårlig til å løpe, må jo holde på pupper og lår og det som er. Tilogmed kinnene mine rister så mye at jeg hadde helt sikkert fått strekkmerker i ansiktet om jeg begynte å løpe!

Det finnes heldigvis hjelpemidler for sånt Coriander :ler: Hjelper med en god sportsbh, og klær, men kinnene vet jeg ikke.. :fnise: Det hadde sikkert gått helt fint, jeg er ikke spesielt sprek skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...