Tabris Skrevet 17. juni 2010 #41 Skrevet 17. juni 2010 Tabris er en demon som står for den Frie Vilje i Margit Sandemos serie Sagaen om Isfolket. Jeg likte bådet navnet og hva det sto for, så da ble det Tabris. Det har vært mitt "alter ego" på nett nesten så lenge jeg har hatt nett, og jeg har ikke byttet nick.
Gjest Invicta Skrevet 17. juni 2010 #42 Skrevet 17. juni 2010 Mitt nick er latin og betyr ubeseiret. Synes det ble bra, trengte å føle meg sterk. Jeg ville egentlig bruke Invictus på grunn av diktet til William Ernest Henley, men det var opptatt (men ikke blitt brukt på mange år, synes godt sånne nick kunne blitt frigjort for nye brukere).
Rosalie Skrevet 17. juni 2010 #43 Skrevet 17. juni 2010 Wadjet var egyptisk gudinne og faraobeskytter. Tøff dame, med andre ord. Mitt andre nick på KG.
AnneBonny Skrevet 17. juni 2010 #44 Skrevet 17. juni 2010 Send en PM til Bolledeig med det nicket du ønsker å bytte til. Jeg valgte nicket mitt fordi det har vært et slags kallenavn. Har hatt flere nick og brukere her på KG gjennom mange år. Takk
Gjest Distiller Skrevet 17. juni 2010 #45 Skrevet 17. juni 2010 Kommer av favorittgruppen min, The Distillers.
redchilli Skrevet 17. juni 2010 #46 Skrevet 17. juni 2010 jeg har byttet nick 1 gang før, pga at folk kunne lett identifisere meg med det. Nicket nå har jeg valgt fordi jeg er så rastløs av meg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 17. juni 2010 #47 Skrevet 17. juni 2010 Nicket ble til ved en tilfeldighet, siden jeg måtte kalle meg ett eller annet den første gangen jeg kom inn som gjest, også det ved en tilfeldighet. Og siden jeg var 42 på det tidspkt, så kalte jeg meg ganske enkelt Mann42. Tok det som profilnavn da jeg kom over en annen gjest som OGSÅ kalte seg Mann42. Avataren er basert på The Hitchhikers Guide to the Galaxy, nærmere bestemt "The Total Perspective Vortex", den grusomste avstraffelsesmetoden i galaksen. The Total Perspective Vortex gir offeret et kort glimt av HELE universet, seg selv og sin egen plass i det, noe som fører til totalt psykisk sammenbrudd for alle som utsettes for det. Med mindre de da er Zaphod Beeblebrox, som var heldig nok til å få behandlingen i et parallellt univers konstruert spesielt for ham, og der HAN var den viktigste tingen i det. "It told me what I knew all along! That I`m a groovy and great guy! Didn`t ya know? I`m Zaphod Beeblebrox!" Ser på avataren og lurer litt på: er du en utrent nerd? :-)
Shade Skrevet 17. juni 2010 #48 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Nicket mitt lagde jeg vel egentlig som en tag i min "ville" ungdom (kom aldri så langt at jeg løp rundt og tagget med det da.. ). Det er fra navnet Moonshade, som igjen er fra en tegneserie som heter Elfquest. Avataren min er den slemmeste av de slemme fra nevnte serie Har ikke byttet nick her inne og jeg tviler på at jeg noen gang kommer til å gjøre det. Ellers så bruker jeg gjerne nicket i onlinespill hvis det ikke allerede er opptatt (det er som oftest det..) men jeg er ikke så mye på andre forum. Endret 17. juni 2010 av Shade
Katana Skrevet 17. juni 2010 #49 Skrevet 17. juni 2010 Katana er et sverd, samuraienes langsverd. Det er flere grunner til at jeg valgte det som nick, en av dem er at jeg er interessert i kampsport.
Gjest Skrevet 17. juni 2010 #50 Skrevet 17. juni 2010 (endret) Har det fordi det var det nicket eg pleide å bruke når eg registrerte meg her i 2007. No har eg eit heilt anna fast nick. Visste ikkje at det gikk ann å bytte før eg las det her no, så skal vurdere å bytte for første gang Suspiria er forresten en skrekkfilm Endret 17. juni 2010 av suspiria
Gjest Trajan Skrevet 18. juni 2010 #51 Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hvorfor har du det nicket du har på kg? Fordi jeg har dårlig fantasi. Og Trajan var det beste jeg kom opp med Hvor mange ganger har du byttet nick? mellom 10 og 20 ganger Endret 18. juni 2010 av Trajan
Mann 42 Skrevet 18. juni 2010 #52 Skrevet 18. juni 2010 Ser på avataren og lurer litt på: er du en utrent nerd? :-) Hvordan da utrent? Jeg mener iallfall selv at på mange områder er min nerdhet av episke proporsjoner, den har nærmest kung fu-kvaliteter. Kung fu betyr, som alle vet, "suksess gjennom hardt arbeid". Så det sier seg selv at jeg har ikke kommet dit uten en viss innsats. Jeg vil si at sånn sett er jeg en ganske veltrent nerd. Fysisk? Vel, det varierer. Formkurven min ville sikkert passet inn i en sinuskurve, siden jeg periodevis trener flere ganger i uken, i tillegg til at jeg stort sett sykler når jeg skal noe sted, og driver sport på fritida. Akkurat nå er det litt labert med treningen, selv om jeg fortsatt sykler. Men jeg begynner å kjenne en dragning mot benkpress igjen, så jeg tror det ligger an til noen lange økter på treningsstudio, kanskje allerede i dag. Evt et par mil på sykkelen. Det funker også. Det viktigste er blodsmak og makspuls.
Mann 42 Skrevet 18. juni 2010 #53 Skrevet 18. juni 2010 Kommer av favorittgruppen min, The Distillers. Jeg får irske assosiasjoner. ER det en irsk folkemusikkgruppe, eller ligger jeg under for etniske stereotypier?
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #54 Skrevet 18. juni 2010 Kung fu betyr, som alle vet, "suksess gjennom hardt arbeid". dyktighet gjennom hardt arbeid
Mann 42 Skrevet 18. juni 2010 #55 Skrevet 18. juni 2010 dyktighet gjennom hardt arbeid Whatever. Episke proporsjoner, som sagt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #56 Skrevet 18. juni 2010 Whatever. Episke proporsjoner, som sagt. Nei nå, mann42, det er faktisk stor forskjell på suksess gjennom hardt arbeid og dyktighet gjennom hardt arbeid Nå må du nok lære deg kung-fuenes språk, ikke bare utbrent akademiker språk
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #57 Skrevet 18. juni 2010 Whatever. Episke proporsjoner, som sagt. Kanskje du heller skal innrømme at du tok feil. Vel om du er i stand til det
gbnj Skrevet 18. juni 2010 #58 Skrevet 18. juni 2010 Tastene er i nærheten av hverandre på tastaturet. 0 ganger!
Mann 42 Skrevet 18. juni 2010 #59 Skrevet 18. juni 2010 dyktighet gjennom hardt arbeid Nei nå, mann42, det er faktisk stor forskjell på suksess gjennom hardt arbeid og dyktighet gjennom hardt arbeid Nå må du nok lære deg kung-fuenes språk, ikke bare utbrent akademiker språk Kanskje du heller skal innrømme at du tok feil. Vel om du er i stand til det fra Wiki (men andre definisjoner finnes): "In Chinese, kung fu can also be used in contexts completely unrelated to martial arts, and refers colloquially to any individual accomplishment or skill cultivated through long and hard work." Jeg kan innrømme en liten slipup om du kan...
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. juni 2010 #60 Skrevet 18. juni 2010 fra Wiki (men andre definisjoner finnes): "In Chinese, kung fu can also be used in contexts completely unrelated to martial arts, and refers colloquially to any individual accomplishment or skill cultivated through long and hard work." Jeg kan innrømme en liten slipup om du kan... fra wiki korrekte betydning er «dyktighet gjennom hardt arbeid», http://no.wikipedia.org/wiki/Kung_fu
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå