Gjest Airi Chikako Skrevet 16. juni 2010 #21 Skrevet 16. juni 2010 Det er mitt alterego^^ Nei, syntes det passet. Og et av navnene heter jeg på ordentlig også, men ikke som første navn, så det blir ikke for enkelt å kjenne meg igjen.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 16. juni 2010 #22 Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor har du det nicket du har på kg? Hvor mange ganger har du byttet nick? Jeg var som regel gjest, og ville gjerne markere hva slags type gjest. Jeg har byttet profilnavn 3-4 ganger i løpet av 5-6 år med lengre pauser i mellom.
Vera Vinge Skrevet 16. juni 2010 #23 Skrevet 16. juni 2010 Fordi jeg liker å leke gammel dame. Har hatt ett nick tidligere, da med en annen bruker. Har mao. vært her lenger enn profilen antyder.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. juni 2010 #24 Skrevet 16. juni 2010 Off topic, men... Iah og Het Potet; når ble dere modder? kan ikke huske å ha sett det før?
Anjah Skrevet 16. juni 2010 #25 Skrevet 16. juni 2010 Jeg hadde nettopp sett tegnefilmen Anastasia (Don Bluth's versjon)og ble vel litt inspirert av det da jeg skulle lage meg nick. Hovedpersonen het Anjah. VovVoven jeg har som avatar hører hjemme i samme filmen.
Gjest Iah Skrevet 16. juni 2010 #26 Skrevet 16. juni 2010 Off topic, men... Iah og Het Potet; når ble dere modder? kan ikke huske å ha sett det før? Nei, det er nytt og skjedde i dag.
Sweetpea25 Skrevet 16. juni 2010 #27 Skrevet 16. juni 2010 Har kun hatt dette nicket, men har vært "gjest" innpå her ved et par anledninger før jeg registrerte meg. Grunnen til at jeg har akkurat dette nicket er fordi at jeg skrev inn navnet mitt på ei nettside en gang, så skulle det gjøre om navnet mitt, og det ble Sweetpea Lohamsdown.. Derfor bruker jeg sweetpea på de fleste nettsteder også
Gjesten Skrevet 16. juni 2010 #28 Skrevet 16. juni 2010 Jeg var her som gjest, men valgte av praktiske årsaker å registrere meg. Kreativiteten haltet, og jeg valgte meg noe anonymt og greit. Dette er det eneste nicket jeg har hatt på KG.
Gjest Airi Chikako Skrevet 16. juni 2010 #29 Skrevet 16. juni 2010 Har kun hatt dette nicket, men har vært "gjest" innpå her ved et par anledninger før jeg registrerte meg. Grunnen til at jeg har akkurat dette nicket er fordi at jeg skrev inn navnet mitt på ei nettside en gang, så skulle det gjøre om navnet mitt, og det ble Sweetpea Lohamsdown.. Derfor bruker jeg sweetpea på de fleste nettsteder også Jeg mistenker at jeg vet hva slags navnegenerator det var Jeg ble Sweetpea Proudfoot selv!
Gjest brutal_mann Skrevet 16. juni 2010 #30 Skrevet 16. juni 2010 Hvorfor har du det nicket du har på kg? Hvor mange ganger har du byttet nick? Herregud for et forbanna teit spørsmål fra en som er AnonymBruker
krem Skrevet 17. juni 2010 #31 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har nikket fordi det er en blanding av mitt og min kjæres initialer (enn så lenge!) Og synes det er litt annerledes Har ikke byttet nick, men var inne som gjest før jeg registrerte meg
FoxyFish Skrevet 17. juni 2010 #32 Skrevet 17. juni 2010 Jeg heter FoxyFish fordi jeg akkurat hadde sett Monty Pythons Fishy Fishy Fish-sketsj da jeg registrerte meg. Jeg skulle egentlig hete Telemarksbunadveskenapparen, meeeen det ble litt for langt. Har aldri byttet nick.
Hinata Skrevet 17. juni 2010 #33 Skrevet 17. juni 2010 Jeg har byttet nick en gang, det var vel en måned eller to etter at jeg registrerte meg. Nicket er fra en ninja i en japansk anime. Avataren er av samme figur.
Mann 42 Skrevet 17. juni 2010 #34 Skrevet 17. juni 2010 Nicket ble til ved en tilfeldighet, siden jeg måtte kalle meg ett eller annet den første gangen jeg kom inn som gjest, også det ved en tilfeldighet. Og siden jeg var 42 på det tidspkt, så kalte jeg meg ganske enkelt Mann42. Tok det som profilnavn da jeg kom over en annen gjest som OGSÅ kalte seg Mann42. Avataren er basert på The Hitchhikers Guide to the Galaxy, nærmere bestemt "The Total Perspective Vortex", den grusomste avstraffelsesmetoden i galaksen. The Total Perspective Vortex gir offeret et kort glimt av HELE universet, seg selv og sin egen plass i det, noe som fører til totalt psykisk sammenbrudd for alle som utsettes for det. Med mindre de da er Zaphod Beeblebrox, som var heldig nok til å få behandlingen i et parallellt univers konstruert spesielt for ham, og der HAN var den viktigste tingen i det. "It told me what I knew all along! That I`m a groovy and great guy! Didn`t ya know? I`m Zaphod Beeblebrox!"
The Kitten Skrevet 17. juni 2010 #35 Skrevet 17. juni 2010 Jeg liker kattunger, derav nicket The Kitten.
*appifany* Skrevet 17. juni 2010 #36 Skrevet 17. juni 2010 Jeg valgte appifany fordi at jeg har alltid digget ordet. Litt sånn som fuselage(det har jeg kalt den ene katta mi) og smorgasbord
Gjest Emera Skrevet 17. juni 2010 #37 Skrevet 17. juni 2010 Jeg liker det, og så har jeg vampyrdilla. Har hatt ett nick her før. Åh, først nå så jeg hva nikcet ditt er! Trodde du het Margareth, jeg. Fordi det er mitt virkelige navn... Hehe, og foreldrene dine sitter inne ennå..? Jeg har byttet nick to ganger, dette siste er fordi jeg liker vår og sommer.
Cata Skrevet 17. juni 2010 #38 Skrevet 17. juni 2010 Jeg ville ha noe som var kort og greit å skrive inn, ettersom jeg var "forumfersking" og dermed ikke sikker på om jeg måtte skrive inn navnet hver gang. Dessuten ville jeg ha noe som hørtes ut som et navn uten egentlig å være det. Cata var det første jeg kom på som ikke alt var opptatt. Har hatt nicket i hele mitt aktive forumliv.
Gjest Eurodice Skrevet 17. juni 2010 #39 Skrevet 17. juni 2010 Fordi jeg er en "bella donna" vel . Ærlig talt husker jeg ikke hvorfor jeg valgte det, har det på flere steder. Jeg har aldri byttet nick her.
Konstantin Skrevet 17. juni 2010 #40 Skrevet 17. juni 2010 Jeg studerer historie, og synes historiske navn blir bra forumnavn. Mitt virkelige navn er ikke så langt unna Konstantin heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå