Gå til innhold

store barnefamilier-diskusjonsforum..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Håper jeg ikke tråkker i blomsterbeddet til KG nå,men her legger jeg inn link til en diskusjons side for oss med mange barn.

http://www.fullthus.com/

Den er ganske ny,og det hadde vært koz med flere brukere,ett alternativ kanskje(reklame,reklame icon_smile.gif )

Linni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale

Tror ikke du får så mye respons på denne siden her inne da svært mange av oss faktisk har andre ting enn barn på hjernen. KG er ikke noen side som bare handler om barn.

Og etter å ha lest mange innlegg om familier med mange barn har hvertfall jeg kommet fram til at mange av dem enten er medlemmer i en sekt som forbyr prevansjon eller at de lever i ett forhold med en dominerende mann.

Det er nemlig noe som skurrer nå de samme kvinnene klager over bekkenløsning og en formløs kropp men som fortsetter og føde flere barn.

Og andre blander seg oppi aborttråder og sprer anti-abort fanatisme.

Bare bråk med dem.

Milla

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Linni. Har bare ett barn selv, men sikkert mange her inne som har flere enn meg. Ikke bry deg om Milla. Vet ikke hvorfor hun er så negativ jeg.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg er slett ikke negativ. Jeg er bare veldig lei av den anti-abort bølgen vi har på KG om dagen.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Heisan dere..

Hyggelig Smil at du hopper innom icon_biggrin.gif

Nå er jo dette innlegget postet på barn og familie-og ikke inne på for.eks.samliv eller seksualitet.icon_confused.gif

Så Milla,synes du er forutintatt nå,men det er jo min mening.icon_rolleyes.gif

Og jeg har hverken vektproblemer eller andre problemer som du refererer til,så gud vet...å ta en gruppe mennesker og stemple sånn som du gjør er jo synd for deg.icon_biggrin.gif

Om brukerne av KG skal være din referanse til familier med flere barn...da har du gått glipp av masse.

Og jeg er heller ikke motstander av abort.....icon_eek.gif

Hilsen Linni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2002-05-06 18:09, Milla wrote:

Bare bråk med dem.

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Ja, sånn er det heeeeelt sikkert icon_wink.gif

Forresten er det brukere med forskjellige familiestørrelser der. Noen har 1 barn, andre har mange icon_smile.gif

Og ja, det er heeelt sikkert mannen min som undertrykker meg til å få barn så han kan være husfar mens jeg jobber/tar utdanning.1212[ Dette Innlegg er endret av: kie den 2002-05-06 20:00 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

On 2002-05-06 18:09, Milla wrote:

Tror ikke du får så mye respons på denne siden her inne da svært mange av oss faktisk har andre ting enn barn på hjernen. KG er ikke noen side som bare handler om barn.

Men... dersom eg ikkje har sett heilt feil så er dette innlegget faktisk posta på diskusjonsforum for barn og familie? Og dei som er her har ikkje interesse for barn? Nehei, nei da så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkar Milla icon_wink.gif

Har du enda ikke skjønt at vi med mer enn et par-tre barn faktisk har det helt utmerket og til og med greier tenke på andre ting enn barn innimellom. Opptil flere av oss er faktisk verken religiøse, har dominerende menn, formløse kropper eller er svaklige, syklige kvinnfolk som fortsetter å få barn fordi noen truer oss til det. icon_razz.gif

Men den "diskusjonen" har jo vi hatt før og regner ikke med at du tror det mer nå enn den gang. icon_lol.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

icon_lol.gif

*ser for meg en "stakkarslig" asterix*

Har du blitt trua til å ta utdanning mens han er hjemme og baker brød du også? icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Eh, du Milla

Min mor og min far har tilsammen 5 barn + at min mor har 2 barn med en annen.

Hvordan kan du på bakrgrunn av dette si at de som har mange barn er med i en sekt o.l?

Mine foreldre er det ikke.

Jeg vil og ha mange barn og jeg er heller ikke med i en sekt eller noe annet av det du skriver om i innlegget ditt.

Vi må da få lov til å få så mange barn vi vil ha uten at folk som det skal tro det verste.

Å dømme mennesker på den måten er barnslig. Du kan ikke bare troppe opp her og så det der. Du kjenner ikke familien en gang, så jeg synes du går over streken med den uttalelsen der.

Irritert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...