Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Dere kan virkelig ikke ha mye å finne på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Når man er venneløs og bor i container så blir det temmelig ensformig å sitte i døråpningen og kjederøyke hele dagen. KG har bragt en ny dimesjon inn i livet mitt. Jeg synes forresten jeg har sett det innlegget før...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Noen har tatt klinkekulene mine. Jeg får heller skrive et innlegg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 24. september 2003 Et av to ønsker er oppfylt! Hmpf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 Du Bertha? Har du sett de fire brukte fyrstikkene? Mine??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 24. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 24. september 2003 Du Bertha? Har du sett de fire brukte fyrstikkene? Mine???Ikke ødelegg den saklige spørretråden min! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 -Fra nå av, skal eg omtalæs som Flammenes Herre. -Døh, Flammenes herre. Halen din Brenner -Å tuuuuusæn takk! Hærettær skal du kalles Kongen av… -Rør meg, og du er død! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Du Bertha? Har du sett de fire brukte fyrstikkene? Mine??? Beklager, men det var de jeg brukte til å holde øynene oppe i dag morges. Var litt trøtt, skjønner du..... Skal spikke noen nye til deg i morgen, Tispa. Jeg har blåst ut stearinlyset nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå