Gjest Candyfloss Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 VELDIG flaut :oops: Noe man kan ta for å få det bort? Det gjør sabla vondt :cry: :cry: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 Smør på med solhatt flere ganger daglig (hjalp meg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 Nå er jeg ikke gigantisk flink i anatomi, men er det et inngrodd hår som er blitt betent ? Er det hevelse ? Isåfall bør du gå til lege og få gjort noe med den der. Med mindre det går over etter et par dager da. Tror også solhatt skal være bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Du kan, ordne det selv. Napp ut håret, klem ut guffen og vask med et antisept, X: pyrisept Hvis håret er inngrodd kan du varme en nål over en flamme til den gløder og se om du klarer å fiske håret ut, og gjør som over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg ville heller løsnet på håret og latt det stå så hårfolikkelen fikk normalisere seg. Vask hendene godt, vask med Pyrisept, klem ut guffa med bomullpads og påfør Pyrisept igjen. Rens ett par ganger daglig med pyrisept til det har gitt seg. Dette hjelper alltid meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 27. september 2003 #6 Del Skrevet 27. september 2003 Inngrodde hår, med guffe, er ganske helt vanlig på meg... Får allit det etter litt hårfjerning i det området, dessverre. Jeg fisker dem ut, med nål eller pinsett, og det har alltid løst problemet. Noen ganger er disse 2-3 cm lange, så de har jo lagt der og laga irritasjon en stund. Men... alvorlig betennelse, med smerter, det har jeg ikke opplevd egentlig i denne forbindelse. Rensing er nok bra ja. Ellers bruker jeg bacimycin mot f. eks neglerotsbetennelser, kanskje det kunne være noe å prøve? smør på, og ta på et plaster eller noe så det ikke gnis bort? Det er jo en salve til bruk mot infeksjoner, så den bruker jeg på alt som virker betent. Funker godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå