Gå til innhold

Merkelig skulder

sea&sun

Anbefalte innlegg

På senhøsten 2008 begynnte jeg og kjenne at høyre skulder føltes merkelig, vanskelig og forklare nærmere, etter en stund kunne jeg se at skulderen er lavere enn venstre og henger fremover, skulderbladet bak på høyre side står også mer ut.

Etter dette har jeg nå i over 18 mnd, vært hos to fysioterapauter, en kiropraktor, jeg har tatt røngten og ultralyd av skulder, nå sist mr som også viser ingenting, legen på kirurgisk sier at han ser problemet , men aner ikke hva dette er. jeg er nå henvist til et større sykehus, men ting tar tid og når de ikke fant noe på MR så må jeg si at jeg mistet motet.

de plager jeg har er at skulder/ hånden kjennes nummen og litt kald, jeg kjenner også tydelig at skulderen er på feil sted, jeg blir fort sliten og det verker opp i nakken.

Alle klær på overkroppen sitter feil på meg og verst er bh, pga skuldebladet står ut så strammer den mer på høyre side, mens samtidlig så gir den ingen støtte til brystet. :tristbla:

Må legge til at jeg nå har trent i 1 år for og ordne skulderen men ingenting skjer.

er det noen som har opplevd noe lignende ? og finnes det private kliniker eller lignende som vet mye om skulderproblematikk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du tenkt noe over hvordan du sover om natta? Sover du f.eks bare på den ene skuldra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milka

Nei sover aldri på en skulder.Det er veldig ubehagelig.

For at neste dag for jeg så vondt at jeg ikke orker å gå. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Har samme problemet. Skulderen er skjev og henger framover og ned. Den har blitt sånn pga utallige senebetennelser i skulderen pga feil arbeidsstilling på jobb. Har også prøvd å trene slik fysioen har sagt jeg skla, men det blir jo ikke bedre.. Aner ikke hva som skal til for at den blir bedre, men det er godt å høre at jeg ikke er den eneste som sliter med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...