Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #1 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg sliter så innmari med angst. Det er kjempetøft, og det siste året har det blitt verre enn før. Det kan være alt fra en utrolig vond følelse som kommer snikende, til at jeg nesten besvimer. Jeg går hos psykolog, men jeg føler hun fokuserer for lite på hvor mye det egentlig hemmer meg i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strenge Frk.Gerd Skrevet 15. juni 2010 #2 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det en angst for spesifikke ting? Eller er det kun følelsen av angst, uten at det er rettet mot noe spesifikt? Angst er ikke lett, jeg har slitt med det selv i en periode, heldigvis har det gått over helt. Men dette var mot spesifikke ting som jeg var overdrevent redd for på daglig basis, og det er kanskje lettere å "Bli kvitt" sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest redstar Skrevet 15. juni 2010 #3 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg sliter så innmari med angst. Det er kjempetøft, og det siste året har det blitt verre enn før. Det kan være alt fra en utrolig vond følelse som kommer snikende, til at jeg nesten besvimer. Jeg går hos psykolog, men jeg føler hun fokuserer for lite på hvor mye det egentlig hemmer meg i hverdagen Hvilken angst sliter du med? Panikkangst? Gjerne du bør ta opp hva du evnt sliter med når du er hos psykologen, h*n er jo der for å hjelpe deg men om h*n ikke vet hva problemet er så er det jo ikke så lett. Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. juni 2010 #4 Del Skrevet 15. juni 2010 Er det en angst for spesifikke ting? Eller er det kun følelsen av angst, uten at det er rettet mot noe spesifikt? Angst er ikke lett, jeg har slitt med det selv i en periode, heldigvis har det gått over helt. Men dette var mot spesifikke ting som jeg var overdrevent redd for på daglig basis, og det er kanskje lettere å "Bli kvitt" sånn sett. Det er spesifike ting ja, som steder jeg har hatt angst før. Eller at jeg plutselig skal være "alene", det gir meg lettere panikk som igjen utløser angsten. Jeg har vel angst for angsten kan jeg vel si. Jeg føler det hemmer meg mer og mer, og mindre jeg tør. Men akkurat nå er angsten så sterk at jeg klarer ikke utfordre den Jeg har lest ALT jeg har kommet over av fagbøker etc. om angst, jeg vil virkelig ut av dette helvette. Jeg er ikke mer enn i slutten av tjueårene, og jeg takler virkelig ikke ha det slik resten av livet mitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå