Gjest Anna Skrevet 15. juni 2010 #1 Del Skrevet 15. juni 2010 Hei, Jeg har totalt mistet lysten for mat... er sulten men jeg orker ikke tanken på mat. Det kommer nok tilbake, men akkurat nå ser jeg ikke det for meg i nærmeste tiden. Vet dette ikke er så bra. Noen andre som har vært gjennom lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
postit Skrevet 15. juni 2010 #2 Del Skrevet 15. juni 2010 jeg har vært der, for ikke så veldig lenge siden. jeg orket bare ikke tanken på mat, uansett hvor sulten jeg enn var. når vi hadde middag så spiste jeg nesten ingenting.. og når han spurte om jeg ville ha noe å spise så sa jeg alltid nei. grunne til at jeg gjorde dette var at jge var og fortsatt er usikker på meg selv og har en veldig dårlig selvfølelse. og jeg vil at jeg skal se best mulig ut for han som jeg er sammen med.. Jo jeg har noen kilo for mye. men jeg trener flere ganger i uka... for at han skal få noe fint å se på... innenfor våre fire vegger. Og når man bygger opp såkalt muskelmasse som igjen skal få igang en bedre forbrenning, så er det ofte slik at man går litt opp før man begynner å gå ned.. men jeg kjente at jeg begynte å bli så depserat etter å se at vekta gikk nedover at jeg sluttet rett og slett å spise.. men jeg skjønte at det ikke gikk i lengden. og samboeren min reagerte også på det til slutt og nærmest tvang meg til å spise... det går litt sånn opp og ned i perioder... jeg håper at du kommer deg ut av din "sulte periode" også... kroppen har absolutt ikke godt av det.. selv om det kan være utrolig vanskelig å få maten inn i munnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå