Gjest Embla s Skrevet 24. september 2003 #61 Del Skrevet 24. september 2003 HALOOOOOOOO!!! :x Jeg prøver å bli tatt mer seriøst her!!! Ja? Det høres da ut som det er mange her som mer enn gjerne stiller opp på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #62 Del Skrevet 24. september 2003 HALOOOOOOOO!!! :x Jeg prøver å bli tatt mer seriøst her!!! Ta meg her og ta meg der... Må ikke tro at det bare er å kommer her og forlange.... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #63 Del Skrevet 24. september 2003 HALOOOOOOOO!!! :x Jeg prøver å bli tatt mer seriøst her!!! Der er du jo, helten min sukk!!!! si hvordan jeg skal være seriøs, så blir jeg det med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 24. september 2003 #64 Del Skrevet 24. september 2003 * tar alle seriøst jeg ..... særlig Mathias...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #65 Del Skrevet 24. september 2003 Ta meg her og ta meg der... Må ikke tro at det bare er å kommer her og forlange.... Suz :o Her skulle jeg alkkurat til å tilgi deg, han er ikke verdt det osv, så kommer du med åpenbare seksuelle tilnærmelser... TA MEG HER OG TA MEG DER!!! Kan du ikke stønne litt i samme slengen? HÆ! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #66 Del Skrevet 24. september 2003 :o Her skulle jeg alkkurat til å tilgi deg, han er ikke verdt det osv, så kommer du med åpenbare seksuelle tilnærmelser... TA MEG HER OG TA MEG DER!!! Kan du ikke stønne litt i samme slengen? HÆ! :evil: Ok da... *klynk, sukk, stønn* Bra nå? Jeg vil også ha noen å kødde med må vite. Kan ikke la deg leke alene heller... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #67 Del Skrevet 24. september 2003 Ok da... *klynk, sukk, stønn* Bra nå? Jeg vil også ha noen å kødde med må vite. Kan ikke la deg leke alene heller... Suz Krangla lenge nok nå, blir helt stressa av å fly mellom de to trådene jeg, og han derre Jugge-mat-las-nøtt svarer jo aldri likevel... Øh, vi være venner, og leke m Jugge-maten sammen, heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #68 Del Skrevet 24. september 2003 Jepp - vi venner og leke sammen med Jugger-lasse-maten *kooose* Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #69 Del Skrevet 24. september 2003 Jepp - vi venner og leke sammen med Jugger-lasse-maten *kooose* Suz :blunke: Hurra venner igjen!! Juhu Tar Suz i hånda og køper for å finne Maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 24. september 2003 #70 Del Skrevet 24. september 2003 :klø: synes i grunnen Snabel-Marthin passet mye bedre jeg da... tror det er det du blir hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. september 2003 #71 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg liker lissom Math-Mons litt jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 24. september 2003 #72 Del Skrevet 24. september 2003 *sukke* Vil også bli tatt. Seriøst tatt! Seriøst tatt! For et ord, egentlig: Tatt! Tatt tatt tatt...herregud, for et stygt ord, igrunnen! Hvorfor tenkte ingen på det når det ble lagd? Tatt??? *fnyse* Noen kaller pupper for tatter også. En tatt seriøst- to seriøse tatter- alle tattene seriøst. :skmpf: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #73 Del Skrevet 24. september 2003 Da er lixxom "swept away" litt mer fengende. :venter og ser om noen reagerer på lixxom: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 24. september 2003 #74 Del Skrevet 24. september 2003 Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs Mathias=Lasse=Juggernaut=seriøs må jo pugge for å skjønne no her jo.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #75 Del Skrevet 25. september 2003 Nå var vel Lasse ganske seriøs i utg punktet da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #76 Del Skrevet 25. september 2003 Nå var vel Lasse ganske seriøs i utg punktet da.... Og det er Mathias også? Bare å gå igang å bevise det!!!! I'll be watchin you...... :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 25. september 2003 Forfatter #77 Del Skrevet 25. september 2003 Kommer det noen saklige og gode diskusjoner, så er jeg der... Nå er det jo bare snikksnakk og tull her i dag da!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #78 Del Skrevet 25. september 2003 Kommer det noen saklige og gode diskusjoner' date=' så er jeg der... Nå er det jo bare snikksnakk og tull her i dag da!... [/quote'] Saklig??? SAKLIG?????? Du er den første til å¨skli utpå når det er en sjanse til å være useriøs så Suz - like ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. september 2003 #79 Del Skrevet 25. september 2003 :o Er vi ikke seriøse nå? Hva slags intelligensnivå ligger du på a Matta? Jeg trodde lissom at dette var "as good as it gets", og allikevel falt jeg for deg, makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 25. september 2003 #80 Del Skrevet 25. september 2003 Nå er det jo bare snikksnakk og tull her i dag da!... Man MÅ jo ikke svare på de for det at det ikke er noe annet å svare på...Kan jobbe litt for eksempel?? :blunke: eller er det en dårlig idé??? Da må nemlig jeg logge meg av og få gjort den helsikes oppgaven min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå