Gå til innhold

Hei!

Mathias

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Her har vi klart å venne oss til Lasse, så plutselig ut av ingenting blir det Juggernaut. Ja ja greit vi skal nok venne oss til det å........ men neida....endelig fått lagra det i topplokket, så skjer det mest utenkelige........Mathias. :o

Hva blir neste nå da...... Hadde vært greit å vite det, slik at vi kan begynne å øve...... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det med den snabelen dere synes er så praktisk da???

Om tannlegen hadde tatt et besøk og fjernet de to spisse gjenstandene i overkjeven kan jeg kanskje se bruksverdien i denne berømte snabelen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Hm? Flere som har byttet?.. Ikke rart jeg føler som jeg kommer til en ny plass hver dag....

Synes det er en del gamle brukere i enten helt ny drakt med ny profil eller gamle profiler med nytt nick, men by all means... det spiller ingen rolle for meg. Kan jo være at jeg får behov for å "bli ny" en dag jeg også.

Djeeezez var vel forøvrig litt ironisk ment...

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for blomst :rodme: En liten hestehov, tror jeg!

Nei...en av disse merkelige makanismene, vettu. Du "ser" uten å se på ordentlig!

Kaller deg nå Lasse uansett, jeg da, hvis det er ok.

Er det greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da voldsomt til navnebytte på deg da ? :o

Heretter er du kun for meg kjent som mannen tidligere kjent som Lasse.... eller no`..... Eller bare snabeldyret kanskje ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi seeeeee......Kan du sette inn d første snabeldyret? Lurer på om jeg ikke syns han var hakket søtere? :P Litt bedre pelskvalitet kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det var et aboslutt vellykket navnebytte jeg! Mathias er et fint navn uten alle de hysteriske mulighetene ditt forrige nick hadde (som jeg har glemt hva var :roll: )..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK...Mathias... bare ikke bytt ut avataren nå for da gidder jeg ikke snakke til deg mer (eller jeg vet ikke hvem jeg snakker til mer.. :oops: )

Suz 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:roll: og jeg som trodde det var meg' date= blond som jeg er... Heldigvis er det flere som lar seg forvirre av snabel-Marthin..eh.. Mathias! :lol::erter:

Hm... jeg er også blond, så det kan være håret... :oops: :hoho:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jennifer: hehe... ironi ja.... Var min kommentar på enmåte også den... :wink:

Ups, tatt med buksene nede... :ler: (følte meg litt misfortstått et øyeblikk)

:sliter-med-å-finne-på-et-nytt-nick-smiley:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Definitivt håret! :sminkedokke:

Men jeg er knust jeg ass, jeg som var hemmelig forelska i Jugge :cry: han var mannen i mitt liv, med verdens vakreste øyne, den nydelige snabelen samt antatt skarre r, og nå er han borte.....

:grine: "Aaaallll byyy myseeeelf, don't wanna be aaaallll byy myyseelf" :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...