Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #1 Del Skrevet 14. juni 2010 Noen som har efaringer med Zoloft - på godt og vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 14. juni 2010 #2 Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg gikk på det en periode. Først 2 uker med konstant kvalme. Og deretter en sterk følelse av likgyldighet. Jeg ble ikke trist, noe som var deilig. Men jeg ble heller ikke ordentlig glad :/ For meg var savnet etter de gode følelsene for stort, så jeg sluttet etter en 3 mnds tid. Dum nok sluttet jeg tvert og opplevde milde halusinasjoner. Men klarte å bli frisk på egenhånd uten piller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. juni 2010 #3 Del Skrevet 14. juni 2010 Kan jeg spørre hva du slet med, Fanteria? Angst, depresjoner...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanteria Skrevet 15. juni 2010 #4 Del Skrevet 15. juni 2010 Fikk diagnosen mentalt utbrent da jeg var 16... Pga det ble det også vinterdepresjon og forsinka søvnfasesyndrom. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå