Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...

Fremhevede innlegg

Skrevet

...fordi jeg er en dag nærmere våren...selv om det snør aldri så mye utenfor mitt vindu. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært og trent - og er så sliten at jeg mest sannsynlig sovner tidlig i kveld!

Skrevet (endret)

dobbelpost.

Endret av Anuket
Skrevet

Fordi jeg bestilte akkurat tur for meg og min kjære til island i sommer :)

Skrevet

fordi jeg har bestilt sårt trengt dyreutstyr :rodmer:

Skrevet

fordi jeg skal skype med kjæresten min og ha en superusunn middag (pannekaker med blåbærsyltetøy og is!) :rodmer:

Skrevet

Jeg skal hente den nye bilen min i morgen! :)

Skrevet

jeg får lov å jobbe ekstra ^^ Å jobbe ekstra er jo det samme som ekstra penger ;)

Skrevet

fordi en god kompis som studerer i en annen by kommer hjem på besøk :hoppendeglad:

Skrevet

...fordi jeg endelig fant en boks med drømmeisen min! :rodmer:

Gjest boblebrus
Skrevet

fordi verdens snilleste buss-sjåfør var oppmerksom når han så meg kom spurtene bortover veien, og selv da jeg saknet farten og trodde han uansett kom til å kjøre fra meg, ventet han ved lyskrysset helt til jeg hadde kommet meg på :danse: Verdens blideste boblebrus ga han et stort (og pesende :ler: ) "TUSEN TAKK!" og han smilte så koselig tilbake!

Gjest Delphina
Skrevet

fordi verdens snilleste buss-sjåfør var oppmerksom når han så meg kom spurtene bortover veien, og selv da jeg saknet farten og trodde han uansett kom til å kjøre fra meg, ventet han ved lyskrysset helt til jeg hadde kommet meg på :danse: Verdens blideste boblebrus ga han et stort (og pesende :ler: ) "TUSEN TAKK!" og han smilte så koselig tilbake!

Så herlig!

Og mitt innlegg da

... jeg har verdens merkeligste familie!

Skrevet

...kvelden lover godt! :)

Skrevet

Fordi jeg bestod en obligatorisk fremføring som gjør at jeg får lov til å levere masteroppgaven :jepp:

Og det er HELG!!!

Skrevet

I dag er jeg glad fordi solen skinner og for at jeg skal tilbringe dagen sammen med en god venninne :)

Skrevet

Fordi jeg har fått gode venninner IRL gjennom KG! :klemmer:

Skrevet

NY DAG! ...og nye muligheter! :nigo:

Skrevet

...fordi jeg ikke bor på aker brygge. :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...