Gå til innhold

I dag er jeg glad fordi...


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fordi jeg har vært på café med en god venninne, som jeg ikke har sett på en stund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Idag er jeg glad fordi... jeg ikke spiste opp alt smågodtet igår!! Så når jeg kom hjem idag, og fikk øye på smågodtet.. Så var det bare å trøkke det som var igjen til håls. NAM NAM (Og tror dere jammen ikke det var en SORT KROKODILLE IGJEN OGSÅ!! HELL YEAH!!!)

.. de små gleder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thefainter

... fordi jeg så en kjempesøt jente som var konduktør på toget jeg tok hjem. Smilet hennes gjorde dustedagen min bedre :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Jeg er glad fordi jeg er glad :fnise: Har hatt noen kjempe fine uker med mye godt humør. Håper og tror at jeg endelig er på vei ut av en tung periode psykisk =)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeglad fordi det er styrtregn og ikke snø som kommer ned utenfor mitt vindu nå...

:regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Belle Gunnes

Jeg har dumpet kjæresten og mistet en venninne pga sykdom. Dette er i seg selv veldig trist og savnet er stort.

Men jeg er alikevel glad idag, fordi jeg er frisk og sterk og har et spennende liv forran meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

samboeren gleder seg til kjærlighets-ferie no. 1 i år... Han spretter rundt å kysser på meg, "stumpen min, nå skal vi kose oss. Gleder meg til å reise." og er litt utenfor seg selv... Vi har vært der 4 ganger før og vi har masse gode varme minner derfra. Og nå skal vi reise igjen.

Hørte i radio'n at været i Norge skulle være tipp topp tommel opp i tiden vi skal reise...Det var jo ikke slik vi ville ha det eller hva :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo: Det er hyggelig å bidra til at andre blir litt glade et minutt eller to...selv om det er den store forumtrollmannen som har tryllet for meg. ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...