Bertha Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg er sikker på at du lar deg "overtale" til å fjerne de nye fjærene. Frister det med 24/7-tilgang til seddelpressen? Eller hva med et større skattefradrag for konsulenttjenester hos futen? Men et weekendopphold på månen sammen med Trøffelhelten for å gå jordskinnstur, det må vel la seg høre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg er ubestikkelig. Jeg har alt jeg trenger, ikke trenger - ja, det som kan tenkes. Trøffelen vil jeg ikke ha tilbake. Vi får se, vi får se.....Kanskje jeg går lei...Men du vet, Bertha; alle dannede brukere bytter nick med jevne mellomrom. Alle dannede brukere som trenger PR... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 23. september 2003 Uuups... Jeg har helt klart glemt PR-momentet, ja. Det var en strek i regningen, men forsåvidt forståelig nok. :klø: *lusker av gårde for å pønske ut et par rampestreker i stedet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Jammen Bertha da! Du så da vel hun som en gang var Anna Lovonda på TVNorge i kveld? Hun kalte seg visst Stacy, eller Stephanie der... Eller var det Steve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. september 2003 Hæ - Steve?!? :o Nei, den sensasjonen gikk jeg visst glipp av. Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 Extreme makeover! Hele pakka, dvs ikke kjønnskorreksjon, men det meste ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. september 2003 Jøsses, er det andre også som har gjennomført Anna Lovinda --> Heavy Leather prosessen altså? Milde Moses, man kan jo klø seg i ræva av mindre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 23. september 2003 Der ble jeg jommen moderert også! Fysj, Bertha - gå og vask munnen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #9 Del Skrevet 23. september 2003 Bruk denne du Bertha :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #10 Del Skrevet 23. september 2003 Forresten, se hva VG skriver i dag: Gravide Heather tok av benet - igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 23. september 2003 :o Anna Lovinda, halllooo-ooo? Hva er det egentlig som foregår på det godset ditt? Har du prøverørsklinikk der også? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 #12 Del Skrevet 23. september 2003 Jaha? Så det er her dere koser dere.... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 23. september 2003 Heisann, Lovinda! Lyst på en kopp kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #14 Del Skrevet 23. september 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 23. september 2003 #15 Del Skrevet 23. september 2003 :enig_animasjon: Jeg tror du bør slanke deg litt, Revetispa. Du er blitt litt rund i kantene siden sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 23. september 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 23. september 2003 Det er da langt verre å ha spisse albuer...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå