sebra Skrevet 13. juni 2010 #1 Del Skrevet 13. juni 2010 Idag når jeg stod opp merka jeg at ryggen var på vei til å låse seg. Jeg har opplevd dette to ganger før, med noen års mellomrom. Er det noen andre som har opplevd det? Jeg klarer ikke å rette opp ryggen ordentlig og må gå fremmoverbøyd. Samtidig så kjennes det ut som at jeg blir så svak i beina og klarer nesten ikke stå. Tror og håper heldigvis noen piller jeg har hjalp på det nå, siden det er mye bedre enn når jeg stod opp. Er det noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #2 Del Skrevet 13. juni 2010 Gå til en naprapat eller kiropraktor. Å få låsning i ryggen er kjempevondt! Hvis en nerve kommer i klem så kan du miste litt av følelsen i bena også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #3 Del Skrevet 13. juni 2010 Om du ikke trener kjernemuskulaturen er det lurt å begynne. Det kan hjelpe på å forebygge slike plager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå