Riktoria Skrevet 13. juni 2010 #1 Del Skrevet 13. juni 2010 Hei, folkens. Har gått på Cerazette i litt over et år nå, men for rundt seks uker siden fikk jeg plutselig mensen, noe jeg ikke hadde hatt siden jeg begynte på pilla. Jeg tenkte ikke videre over det, siden jeg hadde lest at det kunne skje. Da jeg fikk mensen igjen to dager etter at den forrige var over, ble jeg engstelig. Da det samme skjedde en tredje gang, ble jeg mildt sagt redd. Nå er den over, men jeg kjenner det murrer nedi der atter en gang. Har vært ekstremt nøye med å ta pilla til samme tid hver dag og alt det der, så det har ikke noe med uforsiktighet å gjøre, tenker jeg. Er det noen som har opplevd lignende? Hva hjalp? Burde jeg dra til lege/helsesøster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest komplisert Skrevet 13. juni 2010 #2 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har selv vært innom Cerazette, og hadde samme ubalanserte greiene som du beskriver.. Eneste som hjalp for meg var å skifte merke bare. Går nå på Loette, og er strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merci Skrevet 15. juni 2010 #3 Del Skrevet 15. juni 2010 Blødde nesten konstant på Cerazette, tok det i flere måneder og legen sa til slutt at de ikke var noe for meg og jeg fikk Mercilon p-piller, de fungerer fint og fra første brett ga de sykluskontroll. Det var virkelig en stor lettelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå