Gjest Muppi Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Mae, hvorfor har du så skummel avatar????Blir redd hver gang den plopper opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #2 Del Skrevet 24. september 2003 *blandet seg inn* Den er da ikke skummel, men søt!! Har du ikke sett filmen??? Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. september 2003 #3 Del Skrevet 24. september 2003 *blandet seg inn* Den er da ikke skummel, men søt!! Har du ikke sett filmen??? Suz .. ikke jeg hvertfall... Hvilken film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. september 2003 #4 Del Skrevet 24. september 2003 Den filmen er kjempebra. Håper den blir vist neste jul også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. september 2003 #5 Del Skrevet 24. september 2003 Syns den er kul jeg.....Er du lettskremt, Muppi???? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #6 Del Skrevet 24. september 2003 The Nightmare Before Christmas - av Tim Burton - morsom animasjonsfilm om skrekklandsbyens om plutselig finner ut at de skal feire jul Avataren til Mae heter Sally (tror jeg) og er ei søt og snill jente som er litt forelska i Jack, byens "leder" Anbefaler å se den! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 24. september 2003 #7 Del Skrevet 24. september 2003 Mae' date=' hvorfor har du så skummel avatar????Blir redd hver gang den plopper opp![/quote'] Det der kommenterte jeg også for en stund siden.... Ble overrent av jenter som mente jeg skulle se filmen og slutte å være pysete... Så jeg må nok se filmen engang. Men jeg syns også at den er litt småskummel. Kanskje hvis vi ser filmen så går det over...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg hadde faktisk tenkt å starte en tråd og spørre det samme, Synes ogsp den er veldig skummel :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 Se filmen - den er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 Ikke skummel - bare kjempesøt og morsom!!! I samme slengen kan du jo se gode, gamle "Beetlejuice" - den er i samme sjanger sjøl om den ikke er noen animasjonsfilm. Vil du se en animasjonsfilm som liger så bør du se "James and the giant peach" - basert på Roald Dahl -boka med samme navn. Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå