Gå til innhold

Hvem er dere i andre fora?

Kame

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ute etter nick, men jeg lurer på om det er noen av dere som er på andre fora, og i så tilfelle om dere er helt anneledes der? Jeg har nemlig oppdaget at folk som virker helt normale, vennlige og hjelpsomme på et forum, plutselig er helt anneledes på et annet (da med forskjellige nick)!

Er det spesielle grunner til dette, er det "bare for gøy" eller en måte å avreagere på?

For the record: Jeg er Kame både her og både der, og nesten helt meg selv hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg registrerte meg på et annet forum, med samme nick og samme avatar, og er den samme der som jeg er her. Men jeg er aldri der, så jeg har vel noe sånt som 6 innlegg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Hvordan jeg er kommer an på dagsform. Noen ganger er jeg hysterisk morsom, mens andre ganger tynget av alvor.

Er på andre forum, men da som samme person som her.

Slitsomt å forandre personligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA....

Jeg er en person som er litt her og der jeg da på nette. Det er enten diskusjonssider tilsvarende denne eller ulike chatter. Somregel er jeg "Nuske" hele veien, men det hender jo at jeg og bruker "mitt gamle nick". Det er drømmemannen min som har gitt meg navnet "Nuske" og det er derfor det er blitt meg liksom. Jeg tror og at det er mange som varierer i bruk av ord osv utfra hvilken chatt eller sider i er inne på. Det har jo litt med hva som er "normen" på nettstedet også. Ellers har jeg forståelse for at det er mange som varierer på nick. Har en vært inne på et gitt nettsted over en periode under det samme nicket er det jo en selvfølge at en blir igjenkjent, enten via nick eller skrivemåte. Det er jo ikke alltid det passer seg at en blir igjenkjent og da MÅ en jo bytte "stilen helt" liksom. Jeg velger uansett å tro at det er den "ekte" personen - altså "deg selv" som du kommer lengst med uansett i hvilken situasjon en kommer borti. I det lange løp lager en "ris til egen bak" ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på flere andre fora, med annet nick, som er konfidensielt. Selv om jeg valgte et annet da jeg registrerte meg her så har jeg ikke tenkt å vise noen annen side av med selv av den grunn. Jeg er meg selv, men viser ikke alt av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ....KG tar nok av tiden min så andre forum er jeg ikke på ...jo forresten - har kanskje registrert meg for å poste et spørsmål eller to .....men ikke noe mer .....Var aktiv på Canis tidligere - med annet nick - men tiden strekker ikke til ..... :wink:

man blir jo avhengig av KG jo!!! :o Burde snart søke om erstatting ! For det er ingen advarsel som advarer mot nettopp dette - jeg ante fred og ingen fare jeg da jeg kom hit og nå er jeg KGholiker ...........et håpløst kasus .....om det ikke finnes avvenningskurer da :roll:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

Jeg er registrert på noen andre fora også.

Noen har jeg samme avatar, men ulikt nick, eller omvendt.

På andre har jeg helt ulik profil.

Mye mulig jeg oppfører meg annerledes på ulike fora, men det betyr ikke at jeg "spiller" for det.

Jeg er sammensatt, og har mange ulike sider - også i virkeligheten.

I visse "kretser" er jeg alvorlig, andre useriøs, osv.

:schizophren: :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...