Gå til innhold

Tull og fjas og bare rølp...


Mathias

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:o SUZ!!! Flørter du med Jugge?!? My secret love??? AARRGGGGHH :evil: Du kan vente dæ!! :lol:

Gl***y

:o :o :grine:

Var ikke meninga!!! Skal aldri gjøre det mer (bare litt... :sjarmor: )

Suz :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:sjarmor:

:meske seg:

Lenge siden en real catfight her inne. Få se hva dere er gode for nå da...la oss lage tråden enda pinligere :Nikke:

:o PINLIG, hva mener du??? Ha, kan godt sparke deg litt i skinneleggen også kjeg :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o AU!!!

Fa*ns kjerring!

Kjører negl i strømpa til Glam så den rrrrritsjjjjrakner!!!!!!!!!!!!!

Alle butikker stengt, så du må nok gå sånn!

:rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o AU!!!

Fa*ns kjerring!

Kjører negl i strømpa til Glam så den rrrrritsjjjjrakner!!!!!!!!!!!!!

Alle butikker stengt, så du må nok gå sånn!

:rosaengel:

8) Yeah right! Som om jeg trenger strømper, med de Glamorøse bena mine, nei du får nok prøve andre midler kjære du, skal det ha noen effekt :roll: *Lugger Maiken i de røde stripene, åj, der løsna det visst en... hmmm extensions ser jeg, ikke så tykt hår allikevel kanskje* :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker*

Hvem er onkel Blå? Noen fra Barne-TV?

Husker du virkelig ikke onkel Blå?? :o Han fra tante Grønn, tante Brun og tante Fiolett??

I ettertid har han slått meg som en ganske suspekt type - bare én onkel og TRE tanter.... HMMMM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
*hvisker*

Hvem er onkel Blå? Noen fra Barne-TV?

*hvisker tilbake* Ja, sånn serie på 80-tallet, svensk, tante brun tante grønn og tante fiolett, og onkel blå og per og lotta

*pirker Maiken forsiktig i skuldra* Hva er det nå vi krangler om igjen :hukommelse-som-en-gullfisk-smuley:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgivelse under vurdering' date=' men da kreves det total avholdenhet fra di side, Suz, bare så du vet det :fy:[/quote']

Ok sjef! (kan jo late som :P )

Hva gjør alle disse menneskene som ikke liker denne tråden her inne???

:o

Onkel Blå er en skummel mann fra barne-tv - for de som lurer på det... :sjarmor:

Suz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hm..?! :o *blond og uskyldig for alle penga*

Jeg mener at du er verdt mest for meg kjære Glam - og at jeg ikke tør å legge meg ut med deg fordi du er større enn meg og jeg er for gammel til å ta igjen... :ler:

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:o

Glamorøse ben sa du?

Hva er alle diise blå stripene bak knærne dine da? Extensions, de også? :sjarmor:

Onkel blå...hvordan kunne jeg glemme :sukk:

OK, fant ut det var litt feigt å krangle anonymt, har en følelse at du skjønte det var meg... Kremt, BLÅ STRIPER sa du... øh HA!!! hm

*hvisker* Hva er det vi slåss om sa du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Hm..?! :o *blond og uskyldig for alle penga*

Jeg mener at du er verdt mest for meg kjære Glam - og at jeg ikke tør å legge meg ut med deg fordi du er større enn meg og jeg er for gammel til å ta igjen... :ler:

Suz :hoho:

Ikke prøv deg! Har skrevet hva jeg mener om den derre kom å ta meg Mathias replikken, inne på den andre tråden! Din slaske-dame 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...