Gå til innhold

Tull og fjas og bare rølp...


Mathias

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl
De er fjernet til deres eget beste de....  :wink:  :sjarmor:

Sukk!!! :hjerte: er de gule? Hmmm, nysgjerrig nå, jeg... Men, du Jugge, tilbake til den deree Dogginga :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o

Jeg VET hva som skjuler seg bak sladden, jeg! Jugger er en smarting, ser dere. Han mener å få frem et BUDSKAP ved å sladde øya sine, skjønner dere. Meningen er at dere skal tolke dette da, damer! Er dere sløve eller?

Brainstorming:

Jugger uten øyne...vil han være usynlig, eller vil han ikke se?

Jugger med fett smil rundt munnen, uten øyne...hva ER det han tenker på?

Jugger på tråd med ørten damer, uten øyne. Altså damer MED øyne, men hanselv UTEN øyne?

Tenk nå da. Kan jo være så enkelt som at han trenger...briller, seff.

*Bruke fantasien og liste seg ut igjen*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o skjønner plutselig hvorfor Jugg og Maiken snakker så mye sammen :ler: og du har sett hva som skjuler seg der, heldiggris :wink: Jeg holder på Suz fantasiløse forslag, og tror han skjeler :hoho: men på den andre side, øynene er sjelens speil, hm *tenke tenke* :klø: gjør vondt i blondine hodet mitt :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Kanskje han er anonym-Jugger???  :o

:hoho::hoho::hoho::hoho: Nå skjønte jeg den, Suz :hoho::hoho: Jeg er kanskje ikke den skarpeste kniven i skuffen, men jeg er veldig blank :sminkedokke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Nå ble du for skarp, selv for en blondine med fake røde striper i håret, glam!

Jugger er litt FLAU på dette bildet, skjønner dere. Han prøvde ut noen skarpblå linser som ikke matchet genser'n, og det ble litt tungt for ham, på en måte. Når han såå seg i speilet denne dagen (dette VET jeg!) så ble han litt sorry, egentlig, men brukte det han hadde lært på selvtryggingskurs for TryggTrafikk uken før. Han så seg selv dypt inn i de skarpblå øynene og sa, til seg selv, høyt og tydelig:

Et par knallblå øyne har ikke tatt innersvingen på meg før, og skal ikke gjøre det nå!

Etter å ha gjentatt dette fire ganger, så ble'n selvsikker nok til at jeg fikk ta dette bildet :sjarmor: Fra taket hos nabo'n med zoomlinse.

Måtte rope at han måtte bytte genser, men det hørte han da ikke på. Så sånn gikk det nå engang...

Han innså jo etterpå, at jeg hadde rett med hensyn til genseren, men i og med at han er litt amatør på PC'en og ikke greier å farve genseren sin på bildeprogrammet, så valgte han heller å sladde blikket.

:engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:kysse: Takk Maiken! Du er en engel :engel: Godt å endelig få klarhet i dette her, var redd at innen jeg skjønte bæret, så var vår alles kjære tilbake på snabeldyret igjen :ler: For dette er viktig, veldig viktig... :enig: Har jo støtt hatt inntrykk av at Lasse ikke var så teknisk av seg, og mer er det vel ikke å forvente, tenker jeg... men så stiller du opp så fint Maiken. (jeg vil også ta bilder av Juggis med telelinse :sur: )

:hjerte: Blank men ikke skarp Glammy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

poff.... :sjarmor:

Dessuten er mine grønne øyne min største fordel... så det så.... :wink: Derfor.. tenkte Glammy skulle få sove i natt jeg... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyne det største fortrinn??? :sjokk:

:o Er øynene dine...større enn...

Nei...skal ikke spørre engang, tror jeg..

Eller...ER de virkelig større enn, ja du vet hva uten å måtte si hva egentlig fordi det blir litt for flaut, pluss at da blir sikkert tråden flytta tilbake på seksualitet igjen, også blir alt bare tull igjen, hvis du skjønner....

Tipper glam er søvnløs allerede...ved tanken på øye som er større enn...ja du vet...

Fanker'n! Blir søvnløs selv, jeg :furte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MÅTTE trekke den for langt du samboende modne dame m store barn .... :wink::sjarmor:

Øynene spiller forøvrig en viktig rolle et par faser FØR DEN kommer inn i bildet.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
poff.... :sjarmor:

Dessuten er mine grønne øyne min største fordel... så det så.... :wink: Derfor.. tenkte Glammy skulle få sove i natt jeg... 8)

Mmmm grønne øyne, det har jeg og :wink: Men STØRSTE fordel? Hva med beste fordel? Ser jeg må fikse hjemme pc'n, for dette går je ikke. Lå våken hele natta og tenkte på øynene til Lasse... :o Vent nå litt

MATHIAS? Who the Fuck is Mathias :o Slutte nå, vondt i hodet, skjønner ikke no :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm... kom bare til å tenke på at om øynene er sjelens speil og Lasse faktisk skjeler... Hva sier det om sjelen hans da :o

Skjeler sjelen :klø:

Forøvrig takk til Maiken som tydeligvis skjønner mye :ler:

Suz *får vondt i hodet av å tenke så fælt...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:roll: Mine øyne peker da rett fram!....

Fasadem nin er faktisk ganske så flott den om jeg skal si det selv... :sjarmor: Litt korte ben, ellers veldig ok... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herreguud, dette er pinlig  :o

Hvem inviterte deg???? :o

Mathias-vennen - det hele har jo endra seg nå - liker små belsbesatte deperados-dyr, med snabel og hoggtenner --- og nøtt :sjarmor:

Suz :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...