Gå til innhold

Tull og fjas og bare rølp...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Joplaya: :o :o :o :o !!!!!!!!!!!

....Ehhh... ja?

Skrevet
Eller skal vi prøve den 4. Embla?... :wink::sjarmor:

:

Klart vi kan, hvis jeg er fruktab den dagen (sex er en alvorlig sak som kun gjøres i forplantningsøyemed) Vil ikke risikere å sløse med genmaterialet ditt :briller:

Regner med at Glamourgirl melder seg til å se på :wink:

Skrevet

Klart vi kan, hvis jeg er fruktab den dagen (sex er en alvorlig sak som kun gjøres i forplantningsøyemed) Vil ikke risikere å sløse med genmaterialet ditt :briller:

Skrullehuer :roll:

Suz

Skrevet

Kanskje Suz kan filme forplantningsakten da?...

Skrevet
Kanskje Suz kan filme forplantningsakten da?...

:hoho:

OK, men da må dere regne med noen lamper og slikt for å få passelig lys... Kan jo til nød fotografere dere, men først må vi avklare om dere vil ha fargefilm, eller svart/hvitt.

Suz :ler:

Skrevet

samme for meg.. skal ikke nyte noe jeg.. skal bare forplante meg.. og det er vel like naturlig å ha på film som en fødsel.....?....

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Se på?!? Får jeg bare se på !?! Skal Suz ta bilder vil jeg være med, har det ikke gått fram av tidligere innlegg at jeg er eksibisjonisten i forsamlinga, MAKAN :x

Jugger, Sørlandsbussen tar 5 (fem) timer!!! Alvorlig, av og til er man ung og dum og blir kanskje presset til både det ene og andre... der av kommentaren "mitt tidligere liv" :wink:

Skrevet
Det var litt sjokkerende ja, for å si det mildt... :ler: Lusket meg pent ut igjen, jeg...

Syns jeg ser luskende Glam-girl i smoking... :hoho:

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

Smoking :o No no no! Jeg var Drag-Queen, jeg, med leopard-kjole og gigahæler og sminke nok til et middelsstort land! :ler: Fikk flott kompliment av dørvakta også, hun mente at "you really do look like a woman" :hoho:

Skrevet
Smoking :o  No no no! Jeg var Drag-Queen, jeg, med leopard-kjole og gigahæler og sminke nok til et middelsstort land! :ler: Fikk flott kompliment av dørvakta også, hun mente at "you really do look like a woman"   :hoho:

:hoho::hoho::hoho:

Suz

Gjest glamourgirl
Skrevet

...det var ikke helt meningen, :oops: etter det tonet jeg betraktelig ned på sminka, og leopardkjolen så aldri nattemørket igjen :ler: Men det skjedde igjen, tro du meg! Eksen og jeg ble fotfulgt av en gjeng tatoverte, tannløse skin-head hooligans, som skulle"beat the living shit out of you fucking queers!" Eksen var en smule feminin, kan man si.... :ler:

Sorry Jugge :oops: avsporing i tin eksellente tråd, skylder på Suz! :wink:

Glam

Skrevet
...det var ikke helt meningen,  :oops: etter det tonet jeg betraktelig ned på sminka, og leopardkjolen så aldri nattemørket igjen :ler: Men det skjedde igjen, tro du meg! Eksen og jeg ble fotfulgt av en gjeng tatoverte, tannløse skin-head hooligans, som skulle"beat the living shit out of you fucking queers!"  Eksen var en smule feminin, kan man si....  :ler:  

Sorry Jugge :oops:  avsporing i tin eksellente tråd, skylder på Suz! :wink:  

Glam

Nå ler jeg meg snart i filler!!!!! :hoho::hoho::hoho:

Men ikke skyld på meg - du er like ille til å spore av...

Suz :sminkedokke:

Skrevet

Ikke spill uskyldig - det funker ikke med meg :-?

Suz *upåvirket av Glam's sjarme* :rodme:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:o Spille uskyldig, jeg? :roll: Jeg ER helt uskyldig i disse forferdelige avsporingene :rosaengel::rosaengel:

Skrevet

:ler: Herregud.... :ler: Ser for meg DET paret nå jeg..... :roll: jaja.... Kanskje godt ex er ex?... :ler:

Men DRAG??... DAMER kan da ikek være drag?.... OG Når det ikke var MENINGEN en gang... hihi..... Ikke møtt motepolitiet noen gang?.... :sjarmor:

Skrevet

Fnys! :roll:

Din lure-transe du er :hoho:

Suz *som fremdeles fniser med tanke på leopardkjolen....* :ler:

Gjest glamourgirl
Skrevet
:ler: Herregud....  :ler: Ser for meg DET paret nå jeg.....  :roll: jaja.... Kanskje godt ex er ex?...  :ler:  

Men DRAG??... DAMER kan da ikek være drag?.... OG Når det ikke var MENINGEN en gang... hihi..... Ikke møtt motepolitiet noen gang?....  :sjarmor:

:o Altså, når du er nesten 180 høy, med 15 cm hæler, giga, øh store bryster, blondt hår til midja, tonnevis med sminke og leopardkjole, ja da ser man kanskje ut som en transe, greit det... Drag-queens er jo de mest feminine damene som finnes, og jeg ble ikke så rent lite stolt jeg :oops: Når det gjelder eksen så er det flere enn hooligans som har trodd han var homse, for å si det sånn. Så, ja bra at ex er ex! Motepolitiet :x Ha! Jeg er Glam-girl, "What the FUCK you talking about!!!" :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...