Gå til innhold

Frenzy fat loss


Gjest Anita

Anbefalte innlegg

jeg ble ikke stresset, hyper eller fikk hjertebank.. MEN når du nevner det... av en eller anna grunn fikk jeg veldig problemer med å sove... ca da jeg begynte med de.. jeg tok en liten pause og etter det har jeg faktisk sovet godt.. så kanskje det var pillene sin skyld... jeg har prøvd å legge om kostholdet.. og det har fungert.. sånn nogenlunde.. ;) ellers så har jeg trent som vanlig... hehe jeg er jo fullstendig klar over at det ikke er noen mirakelpille for direkte vekttap.. men man må jo prøve ;)

Som sagt så hevder reklamen at Frenzy Fat loss er sentralstimulerende. Som det står i artikkelen http://www.dagbladet.no/2010/12/16/tema/helse/naturmidler/kosttilskudd/14732191/ så er det mange naturmidler som tilsettes virkestoff fra kjente legemidler uten at dette opplyses, for at de virkelig skal ha virkning. Da får du i deg legemidler som med god grunn er reseptbelagte uten at du vet det, og i doser du ikke kjenner. Det er minst en person i Norge som har fått leversvikt med døden til følge som følge av at et naturmiddel var tilsatt et legemiddel.

Nå skal jeg ikke påstå at FFL er tilsatt noe, men sentralstimulerende høres jo ut som det kunne vært efedrin eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Noen som vet om de er farlige å ta med adhd medisiner?

Jeg har nemlig adhd og da blir jo den sentralstimulerende effekten rolig på meg, men funker ikke slankepillene da eller? Hvis noen vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...