Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Anita

Frenzy fat loss

Recommended Posts

Guest Anita

Må si at dette virket veldig fristende etter å ha lest om produktet.

Noen som har prøvd dette?

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ble veldig fristet jeg også, så jeg startet på det i går.

En dag på disse kapslene gir meg ikke akkurat så mye erfaring, men de virker VELDIG vanndrivende!

Tror faktisk de kan funke:)

Dularfullar

er det noen her som har prøvd frenzy fat loss, en type piller som skal hjelpe med fettforbrenningen..

Sekretæren

To like tråder flettet

SportyShorty, mod

Dularfullar

jeg bestilte en boks av disse i går, og venter spent på at de skal komme i posten. Jeg er veldig klar over at de fleste av slike piller stort sett bare er juks, men nå er jeg nesten så desperat etter en kickstart at jeg bare falt for fristelsen for å prøve.. Tiden får vise om det var et tabbekjøp eller ikke... ;)

AnonymBruker

Med fare for å være en gledesdreper svarer jeg på dette innlegget :). Jeg har selv kastet 1000-vis av kronser ut av vinduet i forsøk på å finne en slankepille som virker - uten hell. Hver eneste gang jeg har bestilt en ny pille er jeg like optimistisk og tror at denne virker. For så å gang på gang bli skuffet.

Jeg har også lagt merke til den nye superpillen Frenzy fat loss. Visst en er realistisk og ser på innholdet, så er det utenom Geranium ikke noe nytt i denne pillen i forhold til alle de andre som flommer over på markedet. Grønn te, Koffein, krom og kalsium - det er jo akkurat det samme som i alle andre slankepiller. I tillegg står det jo faktisk i "reklame"-teksten at; det er virkestoffer som har egenskaper ved (nettopp) diett. Dvs at en faktisk må gå på diett for å få vektnedgang. Pillene i seg selv er ikke noe super-slankemiddel!

Geranium er kun et oppkvikkende middel, en får nok mer energi og holder kansje ut lenger ved trening. Det er jo positivt, men er nok ikke et slankemiddel.

Vi ønsker jo alle et vidundermiddel som kan kvitte oss med våre overflødige kiloer, men tror nok en gang at dette ikke er veien til lykken. Desverre - tro meg!

- og jeg vet det er irriterende å høre - det er to ting som hjelper mot kiloene. Det er bevegelse og kosthold. Dvs en livstilsendring, ikke slankekurer og dietter. :)

For all del, jeg venter med spenning på referat fra bruken av disse pillene og krysser alle fingre i håp om at de virker!

Annonse

Dularfullar

Med fare for å være en gledesdreper svarer jeg på dette innlegget :). Jeg har selv kastet 1000-vis av kronser ut av vinduet i forsøk på å finne en slankepille som virker - uten hell. Hver eneste gang jeg har bestilt en ny pille er jeg like optimistisk og tror at denne virker. For så å gang på gang bli skuffet.

Jeg har også lagt merke til den nye superpillen Frenzy fat loss. Visst en er realistisk og ser på innholdet, så er det utenom Geranium ikke noe nytt i denne pillen i forhold til alle de andre som flommer over på markedet. Grønn te, Koffein, krom og kalsium - det er jo akkurat det samme som i alle andre slankepiller. I tillegg står det jo faktisk i "reklame"-teksten at; det er virkestoffer som har egenskaper ved (nettopp) diett. Dvs at en faktisk må gå på diett for å få vektnedgang. Pillene i seg selv er ikke noe super-slankemiddel!

Geranium er kun et oppkvikkende middel, en får nok mer energi og holder kansje ut lenger ved trening. Det er jo positivt, men er nok ikke et slankemiddel.

Vi ønsker jo alle et vidundermiddel som kan kvitte oss med våre overflødige kiloer, men tror nok en gang at dette ikke er veien til lykken. Desverre - tro meg!

- og jeg vet det er irriterende å høre - det er to ting som hjelper mot kiloene. Det er bevegelse og kosthold. Dvs en livstilsendring, ikke slankekurer og dietter. :)

For all del, jeg venter med spenning på referat fra bruken av disse pillene og krysser alle fingre i håp om at de virker!

Jeg er veldig realistisk, jeg er ingen dum blondine som tror at jeg kan bli slank av å spise en pille. Og jeg vet at stort sett de fleste såkalte slankepiller som finnes der ute i den store vide verden stort sett bare er juks og bedrag alle som en..Mitt håp er at dette skal være en liten del av og et hjelpemiddel for min kamp mot kiloene, det skader jo ikke å prøve. Jeg har nå brukt disse pillene i snart tre dager, og det jeg har merket er at den søthungeren som jeg har slitt med i laaaaaaang tid har blitt borte. Bare DET er i mine øyne vært de 399 kronene som jeg betalte for pillene. PLuss at jeg ser at vekta kryper veldig sakte men sikkert nedover, noe som ikke garantert er pga pillene... Men synet av at det går nedover er en glede i seg selv. Dessuten etter bare 3 dager med disse pillene så er det uansett altfor tidlig å si noe om de har en virkning på vekta eller ikke.. De fungerer iallefall mot søthungeren, og det er bra nok for meg... Jeg trener og jeg prøver å spise sunt, noe som er lettere sagt enn gjort, men et sted må man begynne.. Og jeg har begynt min kamp mot mine altfor mange overflødige kilo. ...

Guest *smak*

Synes ikke det er lurt å begynne på noen piller man ikke vet hva gjør med kroppen. Om man er motivert selv (altså ikke at andre er motivert på dine vegne) til å gå ned i vekt, er den eneste beste å sunne måten å spise små målitder ofte og trimme.. Har ikke tro på en "lykkepille" som skal være svar på alle problemer.. :trene::vekt:

AnonymBruker

Jeg er veldig realistisk, jeg er ingen dum blondine som tror at jeg kan bli slank av å spise en pille. Og jeg vet at stort sett de fleste såkalte slankepiller som finnes der ute i den store vide verden stort sett bare er juks og bedrag alle som en..Mitt håp er at dette skal være en liten del av og et hjelpemiddel for min kamp mot kiloene, det skader jo ikke å prøve. Jeg har nå brukt disse pillene i snart tre dager, og det jeg har merket er at den søthungeren som jeg har slitt med i laaaaaaang tid har blitt borte. Bare DET er i mine øyne vært de 399 kronene som jeg betalte for pillene. PLuss at jeg ser at vekta kryper veldig sakte men sikkert nedover, noe som ikke garantert er pga pillene... Men synet av at det går nedover er en glede i seg selv. Dessuten etter bare 3 dager med disse pillene så er det uansett altfor tidlig å si noe om de har en virkning på vekta eller ikke.. De fungerer iallefall mot søthungeren, og det er bra nok for meg... Jeg trener og jeg prøver å spise sunt, noe som er lettere sagt enn gjort, men et sted må man begynne.. Og jeg har begynt min kamp mot mine altfor mange overflødige kilo. ...

Så bra! Det er jo kjempeflott at det hjelper mot søtsget! Ønsker deg masse lykke til.

Nå sa jeg ingenting om hverken at de som forsøkte piller var dumme eller dumme blondiner. Jeg har forsøkt mange slankepiller men som oftes er de vanndrivende og i starten går jeg ned kansje 2 kg og så var det egentlig bare væske.

Det som hjelper for søtsug er krom og det er jo det i disse pillne. Kansje billigere å kjøpe rein krom på apoteket? Hilsen blondine ;)

AnonymBruker

Så bra! Det er jo kjempeflott at det hjelper mot søtsget! Ønsker deg masse lykke til.

Nå sa jeg ingenting om hverken at de som forsøkte piller var dumme eller dumme blondiner. Jeg har forsøkt mange slankepiller men som oftes er de vanndrivende og i starten går jeg ned kansje 2 kg og så var det egentlig bare væske.

Det som hjelper for søtsug er krom og det er jo det i disse pillne. Kansje billigere å kjøpe rein krom på apoteket? Hilsen blondine ;)

Gikk litt fort i svingene, unnskylder skrivefeil :sjenert:

Dularfullar

Gikk litt fort i svingene, unnskylder skrivefeil :sjenert:

selv de beste kan komme med skrivefeil..... hmm er forresten litt blondine selv... men IKKE dum.. neida.. ;)

AnonymBruker

Lurer på hvordan det går med de som begynte på Frenzy fat loss, har det vært den virkningen som en kunne håpe på?

Dularfullar

Lurer på hvordan det går med de som begynte på Frenzy fat loss, har det vært den virkningen som en kunne håpe på?

Jeg har bare gått ned et par kilo :) MEN siden jeg begynte med de så har jeg ikke hatt noe søtsug i det hele tatt, og har ikke lengre problem med å si nei ;) ;) Så har også kroppen fått litt mere energi i seg, og magen fungerer litt bedre.. så alt i alt så er jeg egentlig fornøyd :)

Annonse

AnonymBruker

Jeg har bare gått ned et par kilo :) MEN siden jeg begynte med de så har jeg ikke hatt noe søtsug i det hele tatt, og har ikke lengre problem med å si nei ;) ;) Så har også kroppen fått litt mere energi i seg, og magen fungerer litt bedre.. så alt i alt så er jeg egentlig fornøyd :)

Merker du noe til at du blir stresset, hyper eller får fortere hjertebank? Er alltid skeptisk til tabletter som inneholder mye koffein og slikt jeg...Og får du sove godt om natten, selvom du bruker disse?

Og har du lagt om kostholdet, eller kjørt på som vanlig - for isåfall må jeg si resultatet virker lovende.

Gøy du har mistet søtsuget da, det er jo helt knall :) Lykke til videre - og beklager så mange spørsmål, er bare nysgjerrig ;)

Dularfullar

Merker du noe til at du blir stresset, hyper eller får fortere hjertebank? Er alltid skeptisk til tabletter som inneholder mye koffein og slikt jeg...Og får du sove godt om natten, selvom du bruker disse?

Og har du lagt om kostholdet, eller kjørt på som vanlig - for isåfall må jeg si resultatet virker lovende.

Gøy du har mistet søtsuget da, det er jo helt knall :) Lykke til videre - og beklager så mange spørsmål, er bare nysgjerrig ;)

jeg ble ikke stresset, hyper eller fikk hjertebank.. MEN når du nevner det... av en eller anna grunn fikk jeg veldig problemer med å sove... ca da jeg begynte med de.. jeg tok en liten pause og etter det har jeg faktisk sovet godt.. så kanskje det var pillene sin skyld... jeg har prøvd å legge om kostholdet.. og det har fungert.. sånn nogenlunde.. ;) ellers så har jeg trent som vanlig... hehe jeg er jo fullstendig klar over at det ikke er noen mirakelpille for direkte vekttap.. men man må jo prøve ;)

AnonymBruker

Hvor får man kjøpt de hen? Og hvor mye koster de?

champi

er vel strengt tatt ikke en bløff som er avslørt, er bare ulovlig markedsføring..

Perelandra

Er generelt skeptisk til "vidunderpiller" som disse. Noen av de enkelte stoffene kan muligens ha en effekt, men jeg har ikke tro på å putte alle slags stoffer sammen til en pille som skal ha en påstått god slankeeffekt. Hvis slike piller er så fantastiske, hvorfor brukes de ikke av leger for å hjelpe overvektige?

Innhold per døgndose:

Grønn te ekstrakt 1000mg

hvorav koffein (naturlig) 300mg

Kalsium 216mg (27%)

Geranium ekstrakt 400mg

Krom 120mcg (313%)

Ser at tablettene inneholder mye koffein. Vanlig kaffe inneholder ca. 50-60 mg per kopp i følge kaffe.no. Det vil si at tablettene inneholdet en daglig dose tilsvarende 5-6 kopper kaffe. Hvis dette kommer i tillegg inntaket fra kaffe og andre drikker, blir det daglige inntaket faretruende høyt.

Det finnes dokumentasjon for at både krom og kalium kan ha slankeeffekt. Dette gjelder særlig krom som kan motvirke søtsug, og som inngår i regulering av blodsukker:

Krom: http://www.drlindbergs.no/Krom+motvirker+s%C3%83%C2%B8ttrang.9UFRrW2L.ips

https://www.vitusapotek.no/Helse-og-livsstil/Vitaminer-og-mineraler/Mineralguide-A-A/Krom/

Kalsium: http://www.nrk.no/vitenskap-og-teknologi/1.6969193

http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=110056

Ellers tror jeg det er langt bedre å drikke grønn te enn å ta den i pilleform.

Geranium er fin som potteplante, men det frister ikke så mye å spise den! :fnise:

Wiggins

Må si at dette virket veldig fristende etter å ha lest om produktet.

Noen som har prøvd dette?

I Dagbladet i går hadde de en artikkel om distributører av naturmidler som kommer med ulovlige og udokumenterte påstander, ett av eksemplene var Frenzy Fat loss. http://www.dagbladet.no/2010/12/16/tema/helse/naturmidler/kosttilskudd/14732191/

Påstanden er «Økt fettforbrenning, sultdempende egenskaper, mer energi, oppkvikkende, prestasjonsfremmende på styrke og utholdenhet. Med en sterk fettforbrennende og sentralstimulerende formula er dette et særdeles potent produkt.»

Hadde dette vært sant så ville dette vært like bra eller bedre enn alle de registrerte legemidlene mot overvekt, som tross alt har vitenskapelig påvist effekt (og diverse mindre hyggelige bivirkninger). Dette er ulovlige påstander som hvis de var sanne ville klassifisert Frenzy Fat loss som et legemiddel.

Hvor ofte må det sies? Hvis du er overvektig så skyldes det at du har hatt feil livsstil over lengre tid. Da hjelper det ikke med piller, da må du bytte ut Feil livsstil med Riktig livsstil, dvs. sunn mat i passelige mengder og rikelig med mosjon.