Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Har et lite kjøkken som jeg holder på å pusse opp.skapene er mellomblå med treverket som viser.Veggene var fra før av omtrent samme blåfargen,malte på miljøstrie.Nå maler jeg dem i en farge som heter benhvit.Holder på med første strøket,og ser at jeg må antagelig ha to strøk til for å skjule blåfargen.Kjøkkenbenk,bord og stoler er i lakkert furu.På veggene har jeg hatt kobberting og et furuskap.Tror ikke det passer så godt nå til den lyse fargen.Gardinene jeg skal sy er smårutet bommull i hvit,gul,blått og rødt(rustrødt).Jeg klarer ikke se for meg hva jeg skal gjøre for å få kjøkkenet koselig med farger som passer til dette.Dere som er så flinke,vil dere hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Hei hei, hva med og beise furuskapet? Hvis jeg skjønte deg rett skulle du male veggene hvite? Og beholde skapdørene i den fargen de var? Isåfall er det jo veldig fint, synes jeg da med litt mørke gjenstander på veggene slik at det blir litt liv i rommet. Jeg har også hatt masse kobberting en gang, men jeg gikk lei og kjøpte inn masse mørke ting som jeg så i Black Design butikker. Ellers hvis du bor i nærheten av en Ikea butikk er det jo masse rart og finne der. Går jo ann og ha litt små bilder på kjøkkenet også!?! Det er bare fantasien som setter grenser, det har ihvertfall jeg lært etter og ha pusset opp to hus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå