Riskrem Skrevet 12. juni 2010 #1 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg fikk satt inn kobberspiral 7. april og fikk mensen 3. mai. Den var sykluslengden normal. Mensen varte i totalt 10 dager og den var meget kraftig. Men nå har jeg ikke fått mensen igjen og dette skremmer vettet av meg. Iht. syklusen skulle mensen ha kommet ca. 31. mai. Nå er det altså snart to uker forsinket. Graviditetstesten var negativ, og jeg har såre brysvorter, noe jeg alltid får rundt eggløsning. Dvs. at eggløsning antageligvis ble forskjøvet til nå. Men hvorfor? Er det fordi mensen varte så lenge? Har ikke rukket å ringe gynekologen (tenkte mensen ville komme etter hvert...). Kan det være pga. stress? Jeg har stresset en del den siste måneden, så det kan være en forklaring. Huff, har aldri hatt en så forsinket mens før og dette skremmer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merci Skrevet 15. juni 2010 #2 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg vet ikke hva det kan være men var jeg deg hadde jeg ringt legen så fort som mulig. Ikke for å skremme deg, men min kobberspiral var på vei ut, heldigvis gikk det bra, men legen måtte fjerne den fordi den gjorde så vont. Fikk p-piller i stedet. Blødde både lenger og kraftigere da jeg brukte spiralen. Det var også mer smertefullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå