Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #1 Del Skrevet 11. juni 2010 lurer på det med giftstoffer og annet lumske ting i kroppen- det sies jo at man skal drikke mye vann for å "rense" kroppen, men dette gjelder vel ikke alle typer giftstoffer, tungmetaller og slikt setter seg vel i vev og sånn i kroppen og kan vel dermed ikke kunne skylles ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffe Skrevet 11. juni 2010 #2 Del Skrevet 11. juni 2010 lurer på det med giftstoffer og annet lumske ting i kroppen- det sies jo at man skal drikke mye vann for å "rense" kroppen, men dette gjelder vel ikke alle typer giftstoffer, tungmetaller og slikt setter seg vel i vev og sånn i kroppen og kan vel dermed ikke kunne skylles ut? Det har du helt rett i Chlorella er superbra!! Inneholder alt du trenger av vitaminer, mineraler og omega + at den avgifter, renser og tar vekk tungmetaller++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. juni 2010 #3 Del Skrevet 11. juni 2010 Vannløselige stoffer, også giftstoffer blir skyllt ut med urinen. Fettløselige stoffer, også giftstoffer setter seg i fett og vev og er vanskelige å få ut, det er fortsatt ingen kjente metoder på å få de ut. Etterhvert så vil mye gå ut av seg selv, men så tilfører vi nye hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. juni 2010 #4 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg skulle anbefale Chlorella, men ser at noen kom meg i forkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #5 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvor kjøper dere Chlorella? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. juni 2010 #6 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg bestiller over nett. Buyhelse.com tror jeg det heter hvis jeg ikek husker feil. Ellers finner du det på helsekostbutikker, men da er det dyrere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #7 Del Skrevet 12. juni 2010 Har dere en informasjonside om dette produktet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffe Skrevet 12. juni 2010 #8 Del Skrevet 12. juni 2010 Har dere en informasjonside om dette produktet? http://www.besteffekt.no/index.php?pg1-cid67.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest meg Skrevet 12. juni 2010 #9 Del Skrevet 12. juni 2010 Hehe, rensekurer. Ingen med helsefaglig utdanning i denne tråden, skjønner jeg :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #10 Del Skrevet 12. juni 2010 Enda et firma/produkt som tjener grovt på folks godtroenhet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #11 Del Skrevet 12. juni 2010 Nå har jeg lest linken og det var som jeg trodde, bare tull! Dere må ikke gå på sånne rensekurer jenter! Det er ikke noe sannhet i det. Det gjør ikke annet enn vanlig rent vann gjør. Det eneste det renser er lommeboka deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #12 Del Skrevet 12. juni 2010 ts her, jeg er skeptisk til disse naturmidlene som påstås å ha disse effektene- det kan det ikke være så lett å bli kvitt tungmetaller? Det er vel ingen av disse som kan fjerne tungmetaller fra vev og andre organer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #13 Del Skrevet 12. juni 2010 theta-healing fjerner tungmetaller fra kroppen. foreta en dna-aktivering. http://www.inkamedisin.com/omtheta.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 13. juni 2010 #14 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Chlorella er det mest effektive jeg vet om, men det er veldig viktig å trappe gradvis opp! En kunde på jobb gikk rett på høyeste dosering, og hun måtte til legevakta.. Start med 1/4 ts og trapp rolig opp med 1/4 ts hver fjerde dag omtrent. Kjenn godt etter på kroppen, og hvis utrensingssymptomene blir for voldsomme, trapp heller ned litt igjen og vent. Jeg liker Pure Planet sin, som du kan kjøpe her: Iherb.com Ca 120,- pluss 20,- i porto, grei leveringstid og en tredjedel så dyrt som på helsekostbutikk. Edit: Ja, den fjerner faktisk tungmetaller, det er derfor det er så viktig å trappe rolig opp. Og du kan også kjøpe den i norske helsekostbutikker hvis du ikke vil kjøpe på nett, men jeg bestiller fra denne nettsiden ca 4 ganger i mnd, og er storfornøyd.. Endret 13. juni 2010 av MarilynM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffe Skrevet 13. juni 2010 #15 Del Skrevet 13. juni 2010 Bra at det er noen som er positive til chlorella:-) Har brukt det kun to uker enda, men kjenner meg litt bedre. Har lavt stoffskifte, men kjenner bedring i kvalme, svimmelhet energinivå, blodsirkulasjon( er varmere) og har lettere for å gå på do... Jeg skal ihvertfall gi det tre måneder før jeg skal si min mening- syns det er unødvendig å slakte ett produkt bare utifra å lese om det og omtrent si at vi som prøver er idioter Det er ikke så lett for oss som har hatt årevis med plager, og jeg kjenner for første gang i mitt liv bedring i formen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 13. juni 2010 #16 Del Skrevet 13. juni 2010 Bra at det er noen som er positive til chlorella:-) Har brukt det kun to uker enda, men kjenner meg litt bedre. Har lavt stoffskifte, men kjenner bedring i kvalme, svimmelhet energinivå, blodsirkulasjon( er varmere) og har lettere for å gå på do... Jeg skal ihvertfall gi det tre måneder før jeg skal si min mening- syns det er unødvendig å slakte ett produkt bare utifra å lese om det og omtrent si at vi som prøver er idioter Det er ikke så lett for oss som har hatt årevis med plager, og jeg kjenner for første gang i mitt liv bedring i formen... Åh så glad jeg blir når jeg hører sånt! Jeg har selv opplevd masse helsegevinster av "grønne pulver" (Chlorella, spirulina og Purely Greens), blr eksempel har eksem og pollenallergi forsvunnet, jeg har gått ned noen kg (uten at jeg har jobbet for det, synes jeg er fin som jeg er), bedre søvn og bedre konsentrasjon, pluss at magen er mye bedre. Skeptikerne gir jeg blaffen i , jeg ser hva som funker for meg, og selvsagt er det viktig å ikke gi opp etter 1 uke. Problemer som man har skaffet seg i løpet av et helt liv, forsvinner ikke over natta. Derimot kan man blir gradvis bedre iløpet av noen mnd, og hvem vet hvor frisk man kan bli på noen år! Lykke til videre på den "grønne sti" soffe! Og dere andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2010 #17 Del Skrevet 13. juni 2010 Chlorella er det mest effektive jeg vet om, men det er veldig viktig å trappe gradvis opp! En kunde på jobb gikk rett på høyeste dosering, og hun måtte til legevakta.. Start med 1/4 ts og trapp rolig opp med 1/4 ts hver fjerde dag omtrent. Kjenn godt etter på kroppen, og hvis utrensingssymptomene blir for voldsomme, trapp heller ned litt igjen og vent. Jeg liker Pure Planet sin, som du kan kjøpe her: Iherb.com Ca 120,- pluss 20,- i porto, grei leveringstid og en tredjedel så dyrt som på helsekostbutikk. Edit: Ja, den fjerner faktisk tungmetaller, det er derfor det er så viktig å trappe rolig opp. Og du kan også kjøpe den i norske helsekostbutikker hvis du ikke vil kjøpe på nett, men jeg bestiller fra denne nettsiden ca 4 ganger i mnd, og er storfornøyd.. Heh, spurte noen på nett om billigeste og beste chlorella faktisk. Den der tror jeg ikke hun nevnte i det hele tatt. http://iherbguiden.wordpress.com/2010/05/19/sp%c3%b8rretraden/#comment-3 Er linken, fikk en hel liste. Kjøpte tablettene fra NOW til slutt, og de fungerer helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #18 Del Skrevet 13. juni 2010 Så en dokumentar om slike produkter en gang. Det ble gjort masse tester, et stort testpanel prøvde ut ulike midler. Selvfølgelig ble det gjort grundige analyser av disse personene, før og etter "renselsen". Konklusjonen var at INGEN av produktene gjorde noe fra eller til. Kroppen renser seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarilynM Skrevet 13. juni 2010 #19 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Så en dokumentar om slike produkter en gang. Det ble gjort masse tester, et stort testpanel prøvde ut ulike midler. Selvfølgelig ble det gjort grundige analyser av disse personene, før og etter "renselsen". Konklusjonen var at INGEN av produktene gjorde noe fra eller til. Kroppen renser seg selv. Friske kropper renser seg selv. Jeg er ikke frisk, og trenger hjelp. Dessuten skulle jeg gjerne visst hva som inkluderes i "sånne produkter", og om Chlorella/Spirulina er inkludert? Er forøvrig enig i at 90% av rensekurene som kjøpes på helsekost (jeg jobber der, men selger aldri slikt.) o.l, er bullshit. Men ikke Chlorella. Endret 13. juni 2010 av MarilynM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest soffe Skrevet 13. juni 2010 #20 Del Skrevet 13. juni 2010 Friske kropper renser seg selv. Jeg er ikke frisk, og trenger hjelp. Dessuten skulle jeg gjerne visst hva som inkluderes i "sånne produkter", og om Chlorella/Spirulina er inkludert? Er forøvrig enig i at 90% av rensekurene som kjøpes på helsekost (jeg jobber der, men selger aldri slikt.) o.l, er bullshit. Men ikke Chlorella. Helt enig!! Det er stor forskjell på friske kropper og de som har vær syke i årevis. Jeg er ganske skeptisk til mye innen helseprodukter og tabletter, og er også med på at det er veldig mange lurendreiere der ute som prøver seg på egne produkter eller å "kopiere" andres. Jeg skal gi tilbakemelding etter to mnd med chlorella, men som sagt det er ikke gjort over natta å bli friskere etter år med plager. Jeg har også fått masse tilleggsplager fordi jeg tror det har hopet seg opp inni kroppen. Jeg mener personlig også at alle seriøse produkter skal trenge minimum to mnd på seg til å vise full effekt hvis det er bra og ekte, for det tar tid før det virker for fullt i kroppen. Styrer unna alt som lover masse på to uker osv, og kaster reklame i posten for kostilskudd og slankepiller m.m 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå