Gjest sarah Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har vært inne i en mer eller mindre mørk periode av livet i flere år, og jeg ser deretter ut også. Nå er det slutt, jeg vil opp og ut, jeg vil se ut som folk, jeg vil ut å kjøpe nye klær og sminke meg. Jeg vil bli ny, og ville ikke se ut som om jeg har levd i slummen. Men jeg trenger hjelp, jeg vet at her er det mange kvinner med mye erfaring. Problemet mitt er det at jeg ikke har verdens største pengebeholdning å ta av, men det må da finnes skjønnhetsprodukter for meg også. Hvor skal jeg begynne, jeg har nesten aldri brukt en rynkekrem, og jeg har aldri brukt en kur til håret. Jeg er 30 år og er ganske mellomblond. Kan noen hjelpe meg med å finne gode produkter som jeg har råd til. Alle råd tas imot med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Her et mitt tips til deg fra meg: bli ny med kk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 tusen takk for tipset care. Det var koselig at du svarte. Det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg, kommer nok aldri til å stille opp på slikt. Jeg ser nå at kanskje tittelen på denne tråden ble litt teit, det var ikke å bli ny med KK og sånt jeg mente, det var mer å bli ny på mitt eget bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Super i.i. Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Hei! Jeg har ikke så mange gode tips, men en bra og rimelig rynkekrem til 80-100 kr (husker ikke helt), er Nivea Q 10+ (tror den heter det). Moren min på over 50 bruker den, og hun får ofte komplimenter om hvor lite rynker hun har. Det samme gjelder mormoren min på 84! Selvsagt har rynker mye med genene å gjøre, men krem har en viss effekt. Jeg har også lest positiv omtale av kremen i forskjellige blader. Det går an å gå til bli ny-konsulenter uten å måtte stille opp i et blad. Disse gir deg hjelp med hudpleie, hår, sminke og klær. Dessverre koster det endel penger (vet ikke helt hvor mye). Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Det finnes en drøss med produkter som ikke koster all verden. Jeg bruker stort sett produkter som er rimelige og som selges på H&M, Vita o.l. Så lenge du ikke har problemhud, så er disse mye bedre enn ingenting. Kjøp deg noen basisprodukter og "bygg på" etter hvert. Produkter jeg kan anbefale: *Renseskum fra Vaseline *Peeling fra Nivea *Rensemelk, ansiktsvann og dagkrem fra Apoteket (finnes til alle hudtyper) Kjøp gjerne en selvbruningskrem også, om du ønsker å friske litt på fargen. L'oreals krem anbefales (orange flaske). Av make-up trenger du ikke mye til å begynne med. Mine tips: *Max Factor Seamless Make-up *En maskara *En eller to nøytrale øyenskygger *Kajal og/eller eyeliner *En rouge med god kost. De fleste av disse produktene koster mellom 50 og 100 kroner. Hårprodukter finnes det også masevis av. Men start med en tur til frisøren. Der kan de anbefale produkter som passer til DITT hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sarah Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 Takk takk, det var fint å få litt svar, jeg har virkelig ikke peiling på slike ting i det hele tatt. Produkter jeg kan anbefale: *Renseskum fra Vaseline *Peeling fra Nivea *Rensemelk, ansiktsvann og dagkrem fra Apoteket (finnes til alle hudtyper) Av make-up trenger du ikke mye til å begynne med. Mine tips: *Max Factor Seamless Make-up *En maskara *En eller to nøytrale øyenskygger *Kajal og/eller eyeliner *En rouge med god kost. Derfor må jeg spørre, Peeling? er det det samme som rensemelk/krem? og Seamless Make up? hva er det? Jeg føler meg helt håpløs når det kommer til slike saker, vet jo ingenting. Hva med bodey lotion? noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #7 Del Skrevet 23. september 2003 Peeling er en skubbekrem som brukes for å få vekk "død" hud i ansiktet. Den gjør underverker :D . Seamless Makeup er en veldig lett makeup-krem som jevner ut fragen i ansiktet litt, uten at det ser for sminket ut. Du finner den i Max Factor-hylla på Vita blant annet. Når det gjelder Body Lotion, så kan du jo kjøpe en stor flaske med Nivea Lotion eller Milk (Vita e.l.). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hmem Skrevet 24. september 2003 #8 Del Skrevet 24. september 2003 Er bare gjest her, ikke fast bruker, men tenkte jeg skulle svare likevel. Anbefaler deg å farge håret. Jeg pleier å farge håret mitt med Natea Garnier som finnes i de fleste butikker. Men gå i en HM butikk, der er utvelget av denne serien mye større. Finn en farge som ligner din egen, hårfargen er veldig mild, og får iallefall mitt hår til å virke både sunnere og mer glansfullt! Mitt beste tips er altså å farge håret :-) Nate hårfarger koster 95 kr i HM butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 24. september 2003 #9 Del Skrevet 24. september 2003 tusen takk for tipset care. Det var koselig at du svarte. Det var ikke akkurat det jeg hadde tenkt meg' date=' kommer nok aldri til å stille opp på slikt. Jeg ser nå at kanskje tittelen på denne tråden ble litt teit, det var ikke å bli ny med KK og sånt jeg mente, det var mer å bli ny på mitt eget bad.[/quote'] :oops: en stakkar gjorde så godt han kunne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. september 2003 #10 Del Skrevet 24. september 2003 Er bare gjest her' date=' ikke fast bruker, men tenkte jeg skulle svare likevel. Anbefaler deg å farge håret. Jeg pleier å farge håret mitt med Natea Garnier som finnes i de fleste butikker. Men gå i en HM butikk, der er utvelget av denne serien mye større. Finn en farge som ligner din egen, hårfargen er veldig mild, og får iallefall mitt hår til å virke både sunnere og mer glansfullt! Mitt beste tips er altså å farge håret :-) Nate hårfarger koster 95 kr i HM butikken.[/quote'] MÅ bare helle litt malurt i begeret her: jeg har altså prestert å få hudkreft i hodebunnen pga hårfarge. det er rett og slett ikke særlig sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2003 #11 Del Skrevet 24. september 2003 Det hørtes ikke noe særlig ut Ivanka, stakkars deg.. Hvordan fant du det ut? Hvordan behandlig skal du få? Ble plutselig litt redd her skjønner du, farger gåret en gang i måneden og har noen ganger småsår i hodebunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joan Skrevet 25. september 2003 #12 Del Skrevet 25. september 2003 Hei Sarah! Nå vet jeg ikke helt om du er ute etter sminketips også? Farge i fjeset Jeg synes i hvert fall det viktigste for å se litt "fresh" ut er litt farge i fjeset. Det kan du skaffe deg ved å bruke selvbruningskrem (ser det allerede er nevnt). Husk da å vaske deg godt på hendene etterpå, for hvis ikke blir innsiden av dem brune -og det er ikke pent... I tillegg bruk en rouge. Jeg har ikke så veldig peiling på hvilken rouge som kler meg, så jeg gikk på BodyShop og spurte dem som jobber der. Hun anbefalte meg en som jeg kjøpte og som jeg er veldig fornøyd med. Den kostet ca 100 kr. Marker øynene Det kan du gjøre ved å bruke en mascara. I tillegg kan du kjøpe to øyenskygger i bruntoner (kanskje greit å begynne med noe enkelt, men bruk gjerne andre farger hvis du føler for det). Uansett bruker man ofte en lys og en mørk. Den lyse legger du over hele øyelokket, og den mørke legger du i det "hakket" som går inn over øye-eplet. Du kan eksprimentere litt med veldig billeige øyenskygger, som du både får kjøpt på Adelsten og H&M. Litt leppestift Trenger ikke å være så mye farge til hverdags, en transparent kan være veldig fint. Selvfølgelig er det smak og behag. Uansett gir det en fin helhet med noe på leppene, synes jeg flott at du har kommet deg ut av en vanskelig periode! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå