Gå til innhold

B12 vitamin sprøyte

Fremhevede innlegg

Gjest trinem0r
Skrevet

jeg begynte for ca 8,9 måneder siden på b12 vitamin sprøyter, jeg begynte med å ta det en gang i uken i 5 uker også en gang hver tredje måned etter det.. det har alltid gått helt fint, har bare verket litt et par timer.

men når jeg tok den i dag, gikk greit det å men nå noen timer etterpå så gjør det vondt, det føles som jeg er lemster i hele rompa.(det er jo der man tar sprøyta) men har sånn lemster følelse over hele greia.

er det noen andre som har fått sånn ? er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tar B-12 vitamin sprøyte hver 3. måned. Har gjort det i ca 10 år. Har aldri opplevd det du beskriver. Kan hende de har truffet en nerve eller noe? Jeg liker ikke at de tar den i rompa jeg. Jeg får satt den litt over rompa - akkurat der bekkenbenet/korsryggen er.

Håper det går over snart :)

Gjest trinem0r
Skrevet

Ja, jeg tar B-12 vitamin sprøyte hver 3. måned. Har gjort det i ca 10 år. Har aldri opplevd det du beskriver. Kan hende de har truffet en nerve eller noe? Jeg liker ikke at de tar den i rompa jeg. Jeg får satt den litt over rompa - akkurat der bekkenbenet/korsryggen er.

Håper det går over snart :)

ja jeg får den også litt over rompa slik du beskriver. så du tror ikke jeg må ringe legen eller noe sånnt? blir litt lett bekymret for at noe er galt :P hehe.

takker :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke unormalt at det gjør vondt etterpå. Jeg har fått satt intramuskulære sprøyter mange ganger også B12, og noen ganger har det bare gjort vondt en liten stund etterpå, andre ganger har det gjort vondt i to uker etterpå.

Det er ikke så mye de kan gjøre uansett dessverre, det må bare gå over.

Gjest trinem0r
Skrevet

Det er ikke unormalt at det gjør vondt etterpå. Jeg har fått satt intramuskulære sprøyter mange ganger også B12, og noen ganger har det bare gjort vondt en liten stund etterpå, andre ganger har det gjort vondt i to uker etterpå.

Det er ikke så mye de kan gjøre uansett dessverre, det må bare gå over.

vet at det er normalt at det gjør vondt etterpå, det gjør det alltid på meg. men dette var en annen type smerter ;)

jeg ringte ho helsesøstra som tok sprøyta, ho sa at ho hadde satt den helt riktig og hvis det ikke har gått over i løpet av dagen så må ho se på det. så får nå se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...