Gå til innhold

Hvorfor er det slk at menn stiller så høye krav til damer.

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

En uflidd dame vil garantert få høre det ganske kjapt, både fra menn og kvinner.

Men jeg vil gjerne påpeke en ting som mange kvinner ofte misforstår. Mange ser ut til å tro at det å være velstelt innebærer høye hæler og kjoler til enhver tid. Men det jeg legger i å være velselt er å ha ren hud, lukte godt (dusje hver morgen før jobb), velstelt hår, diskret parfyme og make-up. Da mener jeg til hverdags.

Til eksempel, i dag sitter jeg i jeans og tøysko, riktignok av merke Fila. Og jeg har på en topp av blondestoff. Passe komfortabelt, ikke for maskulint og ideelt til å jobbe som jeg gjør i dag, nemlig foran PC'en.

Til de som tror jeg flyr rundt i høye hæler dagen lang tar veldig feil. Trikset er og kle seg stilig, selv i komfortable klær.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er litt på sidelinjen, og ikke ment som kritikk, men jeg lurer på Milla, hvor henter du den tydligvis store selvtilliten du har. Jeg synes det er beundringsverdig å ha så stor tro på seg selv, og i tillegg virke så "stolt" over seg selv. Dette i tillegg til din forøvrig unge alder fasinerer meg litt. Kanskje du kan sende litt av dette til meg??12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Poenget mitt er indianlady, at ting gjerne er mer nyansert enn at menn har skylden i alt som har med slanke- og utseendepress å gjøre. Du er kanskje reflektert med respekt til dine medmenn .... men dersom en ser rundt seg er det ikke alle som har det slik.

Dessuten er vi gjerne slik at vi kommenterer og gir yttrykk for det vi synes er veldig fint å se på, men hvem er vi sammen med? Ikke mange kvinner ser ut som "wonderwoman" men vi har kjærester/ektefeller veldig veldig mange av oss alikevel.....

Til slutt et lite ps.

Jeg har alltid hatt mange jentevenner opp igjennom, og fått være med på "jentevorspill".... og de er nå det mest heftige som jeg har vært med på ang, diskusjoner om det motsatte kjønn!!!

Mann70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvtillit og selvtillit fru Blom.

Saken er vel heller det at jeg har satt meg inn i hva som er min stil og ikke.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller vel høye krav noen hver, men når det gjelder krav til utseende må jeg si jeg også blir sjokkert over noen kompiser som ser helt "normale" ut (for å ikke være frekk..), og som absolutt skal ha damer som er kjempevakre for at de skal være interessert. "Si meg, har du speil?" tenker jeg da. Hvis utseende skal være så viktig så får det da virke begge veier! Faktum er at de fleste finner noen som er omtrent like pene som en selv.

Men det er rart, jeg kjenner flere kjempeflotte, nydelige, smarte og sympatiske single jenter, men strengt tatt ikke så mange "catcher" av menn (og jeg kjenner mange flere menn enn kvinner). Kanskje det rett og slett finnes FLERE attraktive kvinner enn menn der ute (på en nøytral skala)?. Og da snakker jeg om andre dimensjoner enn utseende, altså!

Litt forvirret dette, men... icon_wink.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...