Gå til innhold

Det verste jeg ser på forum

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja det er når jeg leser i innlegg så står det at det er både 10,20 og 30 brukere som leser, også er det ingen som svarer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bedre at de som ikke har noe å si, ikke skriver noe, i stedet for å få 10-20 idiotiske svar?

Skrevet

Like irriterende som en million "anonyme brukere"? :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Like irriterende som en million "anonyme brukere"? :fnise:

Dere som ikke forstår hvorfor noen vil være anonyme: dere klaget over gjestene og fikk viljen deres. Nå klages det også over muligheten til å være anonym dersom et medlem ønsker det...snakk om frekk enhetstankegang: er dere sosialister, usj...

Gjest Dhanu
Skrevet

Det er vel bedre enn å skrive intetsigende innlegg a la "Stakkars deg"?

Gjest Eurodice
Skrevet

Noe jeg ikke forstår hensikten med, er å se noen sitere laaange innlegg og selv svare med bare noen få ord, kanskje bare "Enig!"

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg ikke forstår hensikten med, er å se noen sitere laaange innlegg og selv svare med bare noen få ord, kanskje bare "Enig!"

Ja, også spesielt de som siterer hele ts sitt innlegg når de selv svarer først.

Skrevet

Dere som ikke forstår hvorfor noen vil være anonyme: dere klaget over gjestene og fikk viljen deres. Nå klages det også over muligheten til å være anonym dersom et medlem ønsker det...snakk om frekk enhetstankegang: er dere sosialister, usj...

Jajøss

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet sannelig ikke hva jeg blir regnet som, enda rødere antagelig. I hvert fall har (hadde) jeg en "mappe" på meg i et eller annet hemmelig arkiv en gang. Jeg var kvinnefronter, var med i demonstrasjoner, forundrer meg ikke om jeg stod oppført som sympatisør for "væpna revvolusjon" også. :ler::ler::ler:

Skrevet

Jeg vet sannelig ikke hva jeg blir regnet som, enda rødere antagelig. I hvert fall har (hadde) jeg en "mappe" på meg i et eller annet hemmelig arkiv en gang. Jeg var kvinnefronter, var med i demonstrasjoner, forundrer meg ikke om jeg stod oppført som sympatisør for "væpna revvolusjon" også. :ler::ler::ler:

:fnise:

Jeg har et sterkt og inderlig ønske om at folk lager informative overskrifter på innleggene sine. "HJELP!!!!" er ikke en informativ overskrift.

Skrevet

Litt teit med tråder a la "Hva synes dere om dette" og lignende. Jeg vil gjerne vite sånn noenlunde hva tråden handler om, før jeg klikker meg inn på den, ellers blir det mye unødvendig klikking ...

Og så hadde det vært greit med litt forskjell på alle de anonyme brukerne, i hvert fall at man kunne sette inn et navn, slik gjestene kan. Det blir forvirrende med hundrevis av slike innlegg i samme tråd.

Og hvorfor sitere et innlegg og ikke skrive noe selv? :klø:

Gjest Spinell
Skrevet (endret)

Dette lurer jeg også på. Er det noen som kan svare meg på hvorfor dette gjøres?

Tråder med undertittelen "Haster!!!" hopper jeg glatt over. Likedant "Trenger sårt hjelp her". I begynnelsen jeg var her inne gikk jeg inn på disse trådene og trodde det handlet om noe alvorlig, for så å finne ut at det stort sett var livsviktige spørsmål av typen "Er rosa fint til brunt?" eller "Hvilken brystpumpe skal vi velge?" som var problemstillingen.

Endret av Spinell
Skrevet

Det lurer jeg på også :)

I begynnelsen trodde jeg det var folk som trykket feil, dvs trykket på svar før de rakk å skrive innlegget sitt, men det er jo massevis av slike siteringer overalt her på KG...

Skrevet

:fnise:

Jeg har et sterkt og inderlig ønske om at folk lager informative overskrifter på innleggene sine. "HJELP!!!!" er ikke en informativ overskrift.

Det verste eksempelet på dårlig overskrift var h*n som lurte på om ernæringsfysiolog var et bra yrke. Er det et bra yrke? Do-tømmer

Skrevet

Ja jeg synes også det aller verste er dårlige overskrifter.

Som:

Hjelp!

Hva er dette?

Kan noen hjelpe!

etc.

Gjest Spinell
Skrevet

Blir litt irritert på de som skriver "har ikke lest hele tråden" når det er lagt inn bare 6 - 7 korte svar over, for så å skrive selvsagtheter som enten allerede er kommet fram i de andre svarene eller som ikke treffer tema i det hele tatt.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Blir litt irritert på de som skriver "har ikke lest hele tråden" når det er lagt inn bare 6 - 7 korte svar over, for så å skrive selvsagtheter som enten allerede er kommet fram i de andre svarene eller som ikke treffer tema i det hele tatt.

Og stort sett så er det jo sistnevnte :fnise:

Gjest Blondie65
Skrevet

Det verste eksempelet på dårlig overskrift var h*n som lurte på om ernæringsfysiolog var et bra yrke. Er det et bra yrke? Do-tømmer

Og så han som ville ha oppmerksomhet OG seriøse svar da gitt ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...