Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på å bli ernæringsfysiolog.

Er det noen som vet noe om dette yrket? Er det bra betalt?

Eller fins det et lignende yrke utenom kokk?

Jeg er iallefall veldig interessert i sammenhengen mellom mat og helse. Har noen gang tenkt på å bli mat-psykiater...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i alle dager har du Do-tømmer som under-overskrift. Alle vil da tenke at du har lyst til å bli dette og tenke æsj.

Men ernæringsfysiolog er jo et bra nok yrke det, selv om jeg ikke vet mye om det eller har vært borti det selv.

Skrevet

Hvorfor i alle dager har du Do-tømmer som under-overskrift. Alle vil da tenke at du har lyst til å bli dette og tenke æsj.

Det tenkte jeg også. Det er liten sjanse for å få svar om ernæringsfysiologyrket om du forteller i overskriften at den handler om dotømmere.

Skrevet

Jeg har aldri hørt om en mat-psykiater. :klø:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Nei, det var sikkert litt dumt skrevet, men det var noen som anbefalte meg å få litt oppmerksomhet. Jeg vil gjerne ha seriøse svar. :)

Skrevet

Nei, det var sikkert litt dumt skrevet, men det var noen som anbefalte meg å få litt oppmerksomhet. Jeg vil gjerne ha seriøse svar. :)

Hvis du vil ha seriøse svar så skriver du hva tråden handler om i overskriften, ikke hva den ikke handler om. Tror du jeg får mange oppskrifter på fårikål om jeg lager en overskrift som spør etter oppskrift på sjokoladekake?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ehh.. Jeg svarte på den andre tråden som het: Er dee et bra yrke? uten under-tema. Der jeg anbefalte TS til å skrive i tema for tråd at det handlet om ernæringsfysiolog, sånn at folk faktisk gidder å gå inn på tråden.

Er det noen som har kopiert TS sin tråd eller har TS lagd ny tråd?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ehh.. Jeg svarte på den andre tråden som het: Er dee et bra yrke? uten under-tema. Der jeg anbefalte TS til å skrive i tema for tråd at det handlet om ernæringsfysiolog, sånn at folk faktisk gidder å gå inn på tråden.

Er det noen som har kopiert TS sin tråd eller har TS lagd ny tråd?

Ja, jeg gjorde som du anbefalte, men det var noen her hjemme hos meg som anbefalte det med do-tømmer ... og nå angrer jeg veldig.

Går det an å slette på en måte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...