Gå til innhold

Negative med silikonpupper

Gjest Huffsa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Dersom man får/har lav fettprosent kan bulkene og kantene på silikoninnleggene synes litt gjennom huden, dersom innlegget ligger over brystmuskelen.

Videre kan det være noe ukomfortabelt å ligge på magen. Det gjør slettes ikke vondt, men det føles som om man ligger og balanserer på to geleklumper (noe man forsåvidt også faktisk gjør :ler: ).

Arr som ikke alltid forsvinner.

Store smerter i uken etter inngrepet (for noen, ikke alle), samt faren for komplikasjoner under og etter inngrepet selvsagt.

Hvis man bor på et lite sted eller omgås en litt.. tja.. trangsynte mennesker?: Sladder og baksnakking.

Skjønt, jeg vil tro silikon nå begynner å bli såpass vanlig at dette kanskje ikke er et stort problem lenger. Spesielt ikke i byene, kanskje?

Jeg har hatt mine silikoninnlegg siden jeg var 18 (er nå i midten av tyveårene), og jeg har aldri angret. Ulempene er altså ikke større enn fordelene (hihi) for mitt vedkommede. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ingen negative sider med mine sillikon pupper. Det er ikke en full B-Cup en gang, de er myke og jeg har ikke problemer å sove på magen og jeg har heller ikke arr som vises. Jeg glemmer at jeg har gjort noe med puppene mine jeg så normale er de iforhold til de jeg hadde før jeg fikk barn og man kan heller ikke se det :) Jeg har også like mye føleser i brystvortene mine og de blir heller ikke kalde når det er kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest AnonymBruker

Veldig mange gutter syns silikon er turn-of. Selv om de ikke er store ballonger er det likevel silikon...

Jeg har ganske små og luftet for kjæresten ang silikon. Han svarte kontant at det var skikkelig turn-of, han ville mye heller ha en jente med små og naturlige pupper enn silikon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ulempen er at det kan vises små "bølger" i kanten rundt kløfta som en annen nevner her.

Jeg synes ikke de er direkte vonde å ligge på, men det blir ukomfertabelt i lengden (har ikke digre!)

Arrvev som på meg er blitt ganske tykt langs hele arret under brystet.

Plustelige smerter som hogger til i brystet. Fryktelig vondt, men heldigvis sjeldnere med årene, og jeg tror jeg har kjent det kanskje bare to ganger i løpet av det siste året. (Har hatt mine i snart 7 år.)

Tap av endel følelse (men langt fra alt!) fra arret og opp til og med brystvorten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...