Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #1 Del Skrevet 10. juni 2010 Har nå hatt svake mensensmerter i 1 uke, men det er fortsatt 3 dager til jeg venter mensen. Normalt sett bruker jeg å ha kraftige mensensmerter den dagen mensen kommer, pluss dagen etterpå, men har aldri opplevd at de er kommet (men i mye svakere grad) over 1 uke før forventet mensen.. Er det normalt? Har en syklus på 29 dager.. Har hatt endel ubeskyttet sex med kjæresten min i det siste også, så kan det være et tegn på graviditet? Noen som har hatt det på samme måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #2 Del Skrevet 10. juni 2010 For noen er det vanlig å ha murringer en uke før, andre ikke. Ja du kan godt være gravid siden du har hatt ubeskyttet sex, ta en test så får du vite det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 10. juni 2010 #3 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg hadde mensensmerter ca en uke før jeg testet positivt, så ja, det kan hende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå