OppNed Skrevet 25. september 2003 #21 Del Skrevet 25. september 2003 *kremt* Hvis dere skal holde dere til temaet her, så foreslår jeg at vi heller drøfter...peniser og deres kraft, eller noe sånt Medmindre Mathias har noe å dele da...eller meddele alt ettersom. Hva synes du om hovedinnlegget da Mathias? Nå? Dette skulle være en: 1: Hyllest til menns fortrinn evt 2: Det rake motsatte Mer spennende det, vel, enn hvorvidt Glam er moden for et nyp eller ei *unnskyldende blikk mot Glam* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #22 Del Skrevet 25. september 2003 *kremt* Hvis dere skal holde dere til temaet her, så foreslår jeg at vi heller drøfter...peniser og deres kraft, eller noe sånt Medmindre Mathias har noe å dele da...eller meddele alt ettersom. Hva synes du om hovedinnlegget da Mathias? Nå? Dette skulle være en: 1: Hyllest til menns fortrinn evt 2: Det rake motsatte Mer spennende det, vel, enn hvorvidt Glam er moden for et nyp eller ei *unnskyldende blikk mot Glam* Yes ma'm! *gjør honnør smiley* Jeg for min del liker peniser og er fryktelig glad i de som gjør det godt for meg - og vedhenget deres (menn altså). Bra nå? :D Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 25. september 2003 #23 Del Skrevet 25. september 2003 :oops: Maiken, sorry, skal aldri gjenta seg, jeg pleier da aldri å spore av ellers Hm mannlige kjønnsorganer er ikke ekle, de er fine 8) De smaker godt, lukter mann og kan brukes til utrolig mye festlig. Heia mannlige kjønnsorganer!!! :blunke: Ganske bra, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 25. september 2003 #24 Del Skrevet 25. september 2003 Jo'a! Også er ikke TO av dem like :o Alle er...vidt forskjellige! Noe som gjør alt enda stiligere. Rart, egentlig, at de skal være så forskjellige, når de er ment å ha samme funksjonen. Blablablabla...kunne skrevet en stil om dette, men skal la være. Mister totalt fokus på det jeg SKAL gjøre! Så plutselig for meg 20-30 peniser linet opp på rekke og rad for å illustrere hvor forskjellige de er :o ..... !!!!! :smyge meg ut av KG nå: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 25. september 2003 #25 Del Skrevet 25. september 2003 Tråden er ryddet, Hold dere til temaet. Remyline -Moderator- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 26. september 2003 #26 Del Skrevet 26. september 2003 Må innrømme en av mine virkelige fascinasjoner... Det å se på, og kjenne på en slapp, myk mannepenis som begynner å rykke litt, så litt mer...det å SE på at den fylles med blod og vokser seg knallhard...er noe av det vakreste og mest sexy som er, enkelt og greit. Ingen ved siden, ingen over. En annen ting er denne kontrasten mellom en hard penis og silkemyk hud. Fascinerende, og rett og slett sterkt! Kopler ikke dette med ekkelt, nei. Takk Maiken! Deilig å lese et innlegg som er så positivt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 28. september 2003 #27 Del Skrevet 28. september 2003 Baller kan stinke da.. Nyskrubbede baller kan stinke skikkelig, på samme måte som en vær (hansau), også kalt gravær, stinker noe forjevligt. Kjøttet er uspiselig på dyret, pga gjennomsyrende ballestink :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. september 2003 #28 Del Skrevet 28. september 2003 Baller kan stinke da.. Nyskrubbede baller kan stinke skikkelig, på samme måte som en vær (hansau), også kalt gravær, stinker noe forjevligt. Kjøttet er uspiselig på dyret, pga gjennomsyrende ballestink :o Stinker de??? Baller SKAL lukte...litt (tenkepåriktig ord) maskulint! Litt sånn brunstig, nesten Men de stinker da vel ikke, gjør de? Har ikke vært borti en gravær, så jeg vet nesten ikke hva som menes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 28. september 2003 #29 Del Skrevet 28. september 2003 Alldri merket at baller stinker. men de skal lukte MANN. Faktisk heller det enn såpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siren Skrevet 28. september 2003 #30 Del Skrevet 28. september 2003 Tissetasser er søte,synes jeg. -Men renslighet er et must! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. september 2003 #31 Del Skrevet 28. september 2003 Har ikke vært borti en gravær, så jeg vet nesten ikke hva som menes...Sambis er Vær og rimelig gra til tider.....men stinke!!! D gjør han nå aldri...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. september 2003 #32 Del Skrevet 28. september 2003 Siren...kaller du...den...tissetassen? :o Synes du ikke...dette er et fryktelig...usexy begrep på en måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 28. september 2003 #33 Del Skrevet 28. september 2003 ballestink Ballestank, med andre ord. Baller skal lukte litt maskulint ja. Er enig der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 28. september 2003 #34 Del Skrevet 28. september 2003 Baller kan stinke da.. Nyskrubbede baller kan stinke skikkelig' date=' på samme måte som en vær (hansau), også kalt gravær, stinker noe forjevligt. Kjøttet er uspiselig på dyret, pga gjennomsyrende ballestink :o[/quote'] Som mat betraktet er nok jeg også temmelig uspiselig Håper at jeg er bedre egnet til andre formål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå