Gå til innhold

Kjønnsorganer.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Mulig det bare er meg men jeg syns gutters kjønnsorganer er så lite delikate. Spesielt hvis de ikke barberer seg. Føler at de lukter og er klissete med sæd og hele pakka. Har jeg møtt "feil" gutter ? ( Har ikke vært sammen med fler enn 4 i hele mitt liv og jeg er 30 år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synes mannfolks kjønnsorganer er deilige jeg, både med og uten hår.

Med vanlig vask/daglig hygiene sliter ihvertfall ikke kjæresten med luktende, klissete penis. Og er den blitt litt fuktig i løpet av dagen, så er den skrekkelig lett å rengjøre. :wink:

Tan med deg i dusjen og begynn forspillet der, om han ikke er ren ellers. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o Ekkelt? Ikke de jeg har møtt, iallefall. Jeg elsker mannlige kjønnsorganer jeg, tenk så mye moro en kan ha med dem! Rengjøring er selvsagt et must, men når det gjelder udelikat, så kan vel kvinnelige kjønnsorganer være det de også :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Kvinners kjønnsorganer kan like gjerne være det ja. Nå liker ikke jeg å få utført oralsex dersom jeg ikke kommer rett ut av dusjen heller jeg da. Er jeg prippen? Tanken på å suge kjæresten uten at han netopp har dusjet får det til å gå kalde ilinger nedover ryggen. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når du er glad i mannen din, så utvikler du en kjærlighet for 'stellet' hans også, vil jeg tro. Jeg blir ihvertfall bare mer og mer knyttet til det fløyelsmyke vesenet, og føler ikke avsky- nei. :wink: (han er normalt renslig)

Hvis du tenker deg om, så er det da kvinner som er klissete og ekle :wink:

Soppinfeksjoner og utflod er ihvertfall ikke noe jeg oppfatter som innbydende, akkurat. Men klager gutta? Nei!

:hoho:

La Flaca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at jeg synes ikke kjønnsorganer er spesielt pene uansett :) men jeg liker alt annet og følelsen dette gir osv... Elsker sex, men et kjønnsorgan er ikke spesielt pent å se på... da synes jeg at det er mye mer sexy med en bokser på :) liker alt ved kjærsten min selvfølgelig - men må ikke like utseendet på junior for det...

:yy: Northy :yy:

Smaken er som baken - delt i to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie
Mulig det bare er meg men jeg syns gutters kjønnsorganer er så lite delikate. Spesielt hvis de ikke barberer seg. Føler at de lukter og er klissete med sæd og hele pakka. Har jeg møtt "feil" gutter ? ( Har ikke vært sammen med fler enn 4 i hele mitt liv og jeg er 30 år nå.

Hvilke fyrer har du støtt på da?

klissete og illeluktende peniser????

Nei,penis er en vakker kroppsdel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innrømme en av mine virkelige fascinasjoner...

Det å se på, og kjenne på en slapp, myk mannepenis som begynner å rykke litt, så litt mer...det å SE på at den fylles med blod og vokser seg knallhard...er noe av det vakreste og mest sexy som er, enkelt og greit.

Ingen ved siden, ingen over.

En annen ting er denne kontrasten mellom en hard penis og silkemyk hud.

Fascinerende, og rett og slett sterkt!

Kopler ikke dette med ekkelt, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maiken ordlegger seg om d meste ja.....

Har heldigvis aldri vært borti den varianten som gjesten beskriver.....Utelukkende nydusjet, innbydende og fristende utstyr har jeg fått meg servert! :sjarmor: Får derfor bare positive vibber v tanken på mannlige kjønnsorganer....og hva de kan gjøre! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gyldenløwe_

Hallo, sæd er nødvendigvis litt klissete. Det er _utrolig_ turnoff med kvinner som er pripne mht hva som kommer ut av meg. Man kan vaske seg etterpå, men der og da er jo kroppsvæskene halve moroa :ler:

Og selv en normal rengjort frisk penis på en velstelt mann lukter litt. Det er faktisk ment å opphisse dere.

En kvinnes edle deler lukter også. Av fitta til en renslig frisk jente som er kåt kommer det lukter som ihvertfall gjør meg vill og gal :) Og jeg har jo ofte som mål å få henne litt ... klissete. Ikke noe er bedre enn å kysse seg innover mellom to myke lår, kjenne lukten av opphisset kvinne, se det glinse litt i sprekken, la to slags lepper kose med hverandre, stikke en liten tungespiss inn og smake på hennes varme fuktighet ... :kul:

Nei, for faen. Dette må jeg slutte med. Sitter på jobb, og ikke har jeg dame å gå hjem til heller for tiden :-?

Slutt å være så redd for litt lukt og kliss. Både deres eget og vårt. Man kan vaske seg syk også, vet du. Vær normalt renslig, men ikke hysterisk. Så skal vi gjøre det samme :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gyldenløwe_

Sorry, jeg sitter og er _veldig_ singel. Been too long :oops:

Så til alle som skulle føle seg ille eller ikke så ille :wink: berørt, beklager ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et forsøk på å skrive d ut av deg på en måte??? Vel, trøst deg m at d er flere av dere her inne...i samme båt.....hvis d kan være noen trøst da...

Leste ellers historien din om bruddet m kjæresten din, og ble lei meg på dine vegne. Tenkte jeg skulle skrive et el annet til deg, men fant lissom ikke de riktige ordene..... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si at jeg synes menns kjønnsorgan er udelikat. Snarere tvert i mot. Friserte kjønnsorganer er noe av det fineste jeg ser. Men hvis det blir altfor mye hår der, så kan jeg styre min begeistring. :)

Klem Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...