Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #1 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg er plaget med sterk kroppslukt og det merkes godt nå når det er varmt. Har noen tips om en deodorant som faktisk virker mot dette, men som ikke er herredeo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 10. juni 2010 #2 Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) jeg har vel noe av det samme problemet og jeg har funnet ut at typiske billigmerker som Axe, Adidas (kort sagt merker med dette designet på deoderanten) fungerer veldig bra på meg. dyre deoderanter aka Lacoste, Dior, Boss og lignende lukter i og for seg bedre men hjelper svært lite mot skikkelig svetting. økt svetteutsondring kan være tegn på magnesiummangel. Magnesiummangel gir seg også andre utslag, som for eksempel stive og ømme muskler, muskelkramper, tørr hud, søvnproblem (man sovner lett om kvelden, for så å våkne utpå natten, da er det vanskelig å få sove igjen). Man kan også få en tilsynelatende nervøs blære, med stadig trang til å tisse. edit: på apotek fr du kjøpt en deo som heter aluminiusklorid som hjelper mot sterk svette under armene. Endret 10. juni 2010 av padawan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #3 Del Skrevet 12. juni 2010 Stop 24 fra apoteket ANBEFALES! Har også tidligere brukt aluminiumsklorid, og den var effektiv, men ble så sår under armene, at jeg måtte gi den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 12. juni 2010 #4 Del Skrevet 12. juni 2010 Helena Rubenstein Nudit er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentepusen Skrevet 13. juni 2010 #5 Del Skrevet 13. juni 2010 jeg har vel noe av det samme problemet og jeg har funnet ut at typiske billigmerker som Axe, Adidas (kort sagt merker med dette designet på deoderanten) fungerer veldig bra på meg. dyre deoderanter aka Lacoste, Dior, Boss og lignende lukter i og for seg bedre men hjelper svært lite mot skikkelig svetting. økt svetteutsondring kan være tegn på magnesiummangel. Magnesiummangel gir seg også andre utslag, som for eksempel stive og ømme muskler, muskelkramper, tørr hud, søvnproblem (man sovner lett om kvelden, for så å våkne utpå natten, da er det vanskelig å få sove igjen). Man kan også få en tilsynelatende nervøs blære, med stadig trang til å tisse. edit: på apotek fr du kjøpt en deo som heter aluminiusklorid som hjelper mot sterk svette under armene. Signerer på aluminiusklorid Sliter med svette og lukt, til og med rett etter jeg har dusjet! Men begynte med aluminiusklorid og da er problemet mye borte. Brukte den 3 netter på rad - det var litt mye. klødde og klødde og måtte opp å vaske det av. Så leste jeg bruks annvisningen - påføres inntil 2 ganger i uka ha ha ha... Ellers har jeg blitt anbefalt noe som heter Yerka. Ei jeg kjente sa dette helbredet henne. Hun hadde ikke problemer siden. Fåes kjøpt på helsekost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. juni 2010 #6 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg bruker VICHY med lysegrønn kork fra apoteket som er helt fantastisk og god for min noe sensitive hud. Det finnes også en på apoteket med rød kork som kanskje er denne STOP 24. Den er ganke sterk og man må IKKE bruke den like etter barbering av armene feks. Det er ikke ren aluminiumsklorid tror jeg, men den er veldig god og skal bare brukes litt av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. juni 2010 #7 Del Skrevet 13. juni 2010 Tråden er ryddet SportyShorty, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 13. juni 2010 #8 Del Skrevet 13. juni 2010 Det finnes også en på apoteket med rød kork som kanskje er denne STOP 24. Den er ganke sterk og man må IKKE bruke den like etter barbering av armene feks. Det er ikke ren aluminiumsklorid tror jeg, men den er veldig god og skal bare brukes litt av og til. den STOP 24 bruker jeg akkurat nå.Ingen svie så langt (har ikke turt å teste samme dag som jeg har barbert) Men det står ingenting om at den skal bare brukes av og til.På boksen står det : påføres huden etter behov. Full effekt oppnås etter 4-5dagers bruk.Best resultat er om du påfører stop 24. på kvelden .Skal ikke påførest sår eller ømfintlig hud Noe redusert svetting første uka,men ble ikke veldig fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Merci Skrevet 15. juni 2010 #9 Del Skrevet 15. juni 2010 Spin fikk jeg anbefalt av en venninne og den likte jeg godt. Den får en kjøpt på Vita parfymerier og mange andre steder mener jeg å ha sett den. 24 timers deoen er også fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minea Skrevet 15. juni 2010 #10 Del Skrevet 15. juni 2010 Jerka fra apoteket. Stopper nesten opp perspirasjonen fra under armene. Har ikke prøvd selv, men har en venninne som ble "frelst" av dette produktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå