Gjest Ellisiv Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Siden jeg har bare èn parfyme (uhrg...abstinenser) har jeg laget meg en innkjøpsliste. Må ha ivertfall 3 til. Skal kjøpe dem før jul en gang tror jeg. Lacoste pour femme Chance by Chanel Gucci Rush ...og så lurer jeg fælt på Dior Addict. Jeg har ikke eid noen av dem tidligere. Liker å bytte ut av og til, sånn at jeg ikke bruker de(n) samme hele tiden. Hva står på din parfymeinnkjøpsliste, hvis du har en? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Kunne tenkt meg et nytt eksemplar av Pampelune (fra Aqua Allegoria serien til Guerlain) og jeg kunne tenkt meg å lukte på den nye parfymen til Guerlain. Skulle gjerne hatt talkum i L'Heure Bleu parfymen også forresten... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har lyst på: *Donna Karan Cashmere Mist *Bvlgari Omnia, hvis den lukter slik som beskrivelsen (håper den kommer til Norge før jul...) I tillegg har jeg bestilt Bvlgari Petits et Mamans fra Strawberrynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Ingen faktisk :o utrolig men sant :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg legger til en på lista mi: Ralph Laurens "Ralph". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 Nu fra YSL står aller øverst på min ønskeliste. Og jeg er litt nysgjerrig på Alexander McQueens Kingdom, må få luktet på den snart. Ellers kommer jeg til å kjøpe nye når noen av de jeg har blir tomme, ihvertfall Jil Sander Sun, Organza Indecence fra Givenchy og Ultraviolet fra Paco Rabanne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. september 2003 #7 Del Skrevet 23. september 2003 @lyna: Nu fra YSL er helt fantastisk, litt lik Bvlgari Black som jeg har på meg i dag. Kingdom var jeg også nysgjerrig på, helt til jeg fikk testet den; på meg luktet den stramt og ekkelt, nesten lik gammel svettelukt :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. september 2003 #8 Del Skrevet 23. september 2003 *Bvlgari Omnia, hvis den lukter slik som beskrivelsen (håper den kommer til Norge før jul...) Vet ikke om du har lest samme beskrivelse som meg, men jeg ble i hvert fall fryktelig skuffet da jeg prøveluktet på den i England forrige måned. :x Kan ikke akkurat beskrive hva den duftet, men den var ikke noe god i min nese i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 23. september 2003 #9 Del Skrevet 23. september 2003 @Nilma: fortell mer! Var den veldig søt?? Luktet den sjokolade og krydder???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. september 2003 #10 Del Skrevet 23. september 2003 @Nilma: fortell mer! Var den veldig søt?? Luktet den sjokolade og krydder???? Nei, jeg kjente i hvert fall ikke noe særlig til de luktene, ei heller mandarin, som jeg også hadde lest. Jeg fikk litt sånn "kjemikalieassosiasjoner" da jeg luktet på den. Smak og behag (og kanskje forventninger) spiller selvsagt en rolle her, men som du hadde jeg også lest at den skulle lukte sjokolade og krydder, og som sagt mandarin - men de duftene kjente jeg fint lite til. :skuffet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #11 Del Skrevet 23. september 2003 Dior- Addict Lancome- Pour Femme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 23. september 2003 #12 Del Skrevet 23. september 2003 Kingdom var jeg også nysgjerrig på, helt til jeg fikk testet den; på meg luktet den stramt og ekkelt, nesten lik gammel svettelukt :o Har samme erfaring med denne, måtte finne et toalett og få vasket den av med det samme fordi det luktet så forferdelig svette. På min ønskeliste står for øyeblikket Dolce&Gabbana Light Blue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ama-Z Skrevet 23. september 2003 #13 Del Skrevet 23. september 2003 Sergio Tacchini- Ozone Jeg elsker den.. har brukt den i en evighet og må snart ha en ny.. utrolig billig er den også. Lukter kanskje litt vel mye krydder, noe jeg vanligvis ikke har sansen for, men den parfymen er liksom "meg" da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 23. september 2003 #14 Del Skrevet 23. september 2003 Lune d'Issey Miyake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 23. september 2003 #15 Del Skrevet 23. september 2003 Laguna Hypnotic Poison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2003 #16 Del Skrevet 24. september 2003 WOW! Nå har jeg luktet på Bvlgari Omnia, og det var midt i blinken for meg. Men den er veldig annerledes, og jeg kan godt skjønne at ikke så mange vil like den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #17 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg har også vært og luktet litt, og føyer til på lista mi: DKNY Burberry Weekend Cacharel Noa Cerruti 1881 Hehe, dette blir for mange. Må plukke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2003 #18 Del Skrevet 24. september 2003 DKNY er en av mine all-time favoritter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 24. september 2003 #19 Del Skrevet 24. september 2003 Jasså? Hvordan lukter den på deg? På meg var den frisk og litt syrlig. Goood! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 24. september 2003 #20 Del Skrevet 24. september 2003 DKNY lukter friskt og rent, og er den perfekte parfymen når man har trent, eller når det er varmt og sola skinner. Jeg synes den lukter litt grapefruktaktig, og litt nesten som vaskepulver. Og den holder til og med til langt på dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå