Livets datter Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg synes det er morsomt å rusle rundt på loppemarkeder innimellom, og hvis du er tidlig ute, kan man faktisk finne noen "perler" (ps: kjøper aldri klær der). Hva har du kjøpt på loppemarked? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Fotballsko til datteren min - 10 kr, gammel koffert som jeg har platene mine i - 10 kr, ildfast fat med lokk - 15 kr - fire flotte rammer - 20 kr... Jeg elsker loppemarkeder og bruktbutikker!!!!!! :D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har kjøpt en kommode og et kaffebord - de ble veldig fine da jeg malte dem blå. Dessuten kjøpte jeg to messingvaser. Det er morsomt og miljøvennlig å handle på loppemarked, ja. (Bortsett fra å stå i køen før det åpner, og alle "stormer" inn for å sikre seg "godbitene" - det er ikke morsomt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg elsker loppemarkeder! Og jeg har ingenting i mot å kjøpe klær der heller, selv om jeg ikke gjør det så ofte. Har kjøpt verdens kuleste brødrister, masse blomstervaser, vinterjakke (nesten ubrukt, og veldig fin), bøker, møbler... det er moro å gå på skattejakt, og moro å ha ting som ikke alle andre har. Og konseptet er jo genialt! Gjenbruk, og lag og foreninger tjener penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Gikk mye på loppemarked og samla mye rask når jeg bodde på Østlandet som liten, men her er det ikke helt samme kulturen for det. Vi handla f.eks. nikkers og anorakk og ski og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 Var på et her for en stund siden - og det var bare skrot der... Kan til nød kjøpe bøker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2003 #7 Del Skrevet 23. september 2003 Jo, men det gjelder å se potensialet i "skrotet". Litt maling her og der, et par strøk med lakk, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. september 2003 #8 Del Skrevet 23. september 2003 Jo' date=' men det gjelder å se potensialet i "skrotet". Litt maling her og der, et par strøk med lakk, kanskje.[/quote'] Som jeg skulle sagt det sjøl! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #9 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg liker også loppemarked. :blunke: Ser helst at jeg kommer hjem med et par poser med bøker..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 23. september 2003 #10 Del Skrevet 23. september 2003 JEg ser etter glassvaser og skåler i 60-tallsstil, og har funnet mange fine i forskjellige farger. Nå skal jeg begynne å lete etter fine kopper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
manji Skrevet 23. september 2003 #11 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har ikke vært på loppemarked siden jeg var "yey high" (lenge siden). Men kunne godt ha tenkt meg en tur på noen av de som er nå. Kanskje fått litt økt interesse for det i løpet av de siste årene. Men det er vel våren som er sesong for slikt, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. september 2003 #12 Del Skrevet 23. september 2003 Neida, det skal visst være noen på høsten også. Lurer på om jeg ikke har sett en plakat om loppemarked på Tåsen skole (Oslo) et eller annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. september 2003 #13 Del Skrevet 23. september 2003 Elsker loppemarkeder! Har ingen betenkeligheter med å kjøpe klær, men sko har jeg aldri kjøpt på loppis. Som oftest blir det bøker jeg kommer hjem med, men har kjøpt mye annet rart også. Mitt beste kjøp må være en sportstrille til 20 kroner - riktignok var trekket utslitt og understellet litt stygt - men jeg sydde nytt trekk, og malte understellet med metallmaling - voila! Vesla kjørte tøff trille som ingen andre hadde maken til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #14 Del Skrevet 23. september 2003 Bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 23. september 2003 #15 Del Skrevet 23. september 2003 Vi har kjøpt noen utrolig originale møbler på loppis. Og jeg har en tendens til å forelska meg i en og annen enslig kopp eller tallerken. Planen er å samle de enslige tallerkenene på en vegg. Dessuten har jeg kjøpt et gammeldags strykejern som står på en hylle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2003 #16 Del Skrevet 24. september 2003 Loppis er morro!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå