Cawarra Skrevet 23. september 2003 #1 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg har akkurat vært inne og kikket på bryllupsbildene deres; så nydelige dere var! :D Du har akkurat sånn kjole og bukett jeg kunne tenke meg å ha når jeg en gang skal gifte meg! (Faktisk kunne jeg tenke meg sånn hår som du har også! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 :o Tusen takk!!! :oops: Det var en utrolig koselig melding å få!! :D Kjolen henger i skapet den, så hvis vi er like store så... Og om noen år er jeg sikkert lei håret, så da kan du få det også!! :enig_animasjon: Takk igjen... tror jeg må tusle ut igjen før jeg blir helt satt ut av denne skryten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Du store så flott du var!!!! Måtte bare henge meg på her. For et vakert hår du har - og kjolen var midt i blinken for deg - du så ut som en alv... WOW! :D Suz - nesten stum av beundring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Url! :nysgjerrig igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Url! :nysgjerrig igjen: Er i signaturen til Pip. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #6 Del Skrevet 23. september 2003 Øh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #7 Del Skrevet 23. september 2003 Nå har tilogmed jeg klart å finne frem. Resultat: enig. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 23. september 2003 #8 Del Skrevet 23. september 2003 Suzy - TAKK! Lette en stund før jeg fant en kjole som jeg følte var 'meg'... Men nå må jeg gjemme meg litt igjen, så ikke alle ser at jeg rødmer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå