Gå til innhold

Dogging?...


Mathias

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ryddet litt i denne tråden. Vær så snill å hold dere til temaet. Resten av tråden ligger på snikk snakk, slik at dere kan fortsette avsporingen der. :P

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ehe.. Kan ikke jeg gjøre hva jeg vil med min tråd?.... Ellers ok å få flere innspill da.. Men synes dette var litt... merkelig å få påpakning for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Tråden er jo ikke slettet, den er bare flyttet over til snikk snakk, så dere kan fortsette der. Det var jo ikke lett å få flere innspill når det var 3 sider med snikk snakk der. Tråden heter Juggernaut sin avsporingstråd.

Remyline -Moderator-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ??....merkelig beslutning om å flytte halve tråden pga en avsporing som Juggern selv synes er helt OK. Det var da han som startet her, var det ikke.

Utrolig rar beslutning... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okey, for å gjøre det klart, så skal jeg aldri bli sammen med ei som har vært med på noe som dette! (dogging og lignende) Dette må jo være toppen av hvor billig man kan være.

Heldigvis er jeg sammen med ei og trenger ikke tenke på slikt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://forum.kvinneguiden.no/faq.php#30

Hva er en moderator?

En moderator er en enkelt bruker (eller en gruppe brukere) som skal overvåke forumet fra dag til dag. Denne/disse brukerne har rettighetene til å endre eller slette innlegg, og låse/låse opp, flytte, slette og dele temaer i det forumet de modererer. Vanligvis er moderatorer der for å hindre brukere i og gå utenfor tema eller skrive upassende eller støtende innlegg

Remyline har bare gjort jobben sin, og jeg er enig hennes vurdering :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...