Gå til innhold

Klaging på facebook


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hvis jeg kommer over slike statuser, scroller jeg bare videre, for jeg bryr meg som regel ikke. Og da er det ikke vits i å henge seg opp i ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sett de som blir sinna på vennene sine der inne da?

FB-statusen ser omtrent slik ut:

"Fy faen, nå er det nok med falske venner som bare utnytter og bruker meg. Trodde jammen meg jeg visste bedre din dumme heks! Sletter deg herfra nå, siden du tydeligvis ikke kan la være å gå bak ryggen min. NÅ ER DET NOK!".

Hilsen kvinne på over 30.

Flaut å lese, og enda flauere er hvis det kommer en hale av "tilhengere" som forstår slike sååå godt. :fnise:

Også har jeg ei til.

Hun er drit harry (heller ikke spesielt smart), og hun oppdaterer om alt mulig RÆL!

Statusen henne er noe ala dette:

"Jasså. Utrolig syns jeg at dem jeg forventa skulle komme i dåpen til Gunnar ikke kommer. Er ikke jegsom blir skuffet men heller Gunnar siden dere kom i dåpen til lille Line".

Ma.o: Familiekrangler åpenlyst på fb. Og som om Gunnar skjønner det i sin meget unge alder? :ler:

Ellers er hun og utrolig fan av neger-vitser og homsevitser.

Type stygge vitser som kun primitive aper hadde ledd av. Har sett noen flere slik i tillegg til henne og. OMG, jeg blir så flau. :rodme:

Videre presterer samme jente som over å skrive:

"Åååå haha, ler meg i hjel av hva folk fååååår seg til å si her inne på facebook. Blir helt flau jeg men får meg en god latter da- LOL".

Sier hun! :sjokk:

Endret av Frk Snasen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg har ei på vennelista mi som hele tiden kommer med kryptiske meldinger om at hun er skuffa over folk, lei seg fordi noen har såret henne og bla bla bla..

Vi var gode venner før, men jeg innså til slutt at hele vår relasjon var preget av min dårlige samvittighet og hennes sutring. Hun er veldig flink til å fortelle folk at siden hun klarer å være sosial, må alle andre klare det også og gjør de ikke det er det fordi de er egoistiske.

I tillegg har hun ingen sperrer for hva hun legger ut. Skriver at moren til stesønnen er en ond heks som bør brenne i helvete, til tross for at stesønnen er på FB han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

jeg hadde en ganske nær venninne som holdt på sånn da hun ble dumpet. visste rett og slett ikke hvordan jeg skulle forholde meg til det for jeg syns hun dreit seg skikkelig ut og virket bare gal og patetisk. Også hadde hun et par som drev å ga trøstende ord, men hun var bare sur tilbake: "ja, men det hjelper ikke meg at du tenker på meg" Osv.. vurderte nesten å droppe henne som venninne..

Også var det en felles venninne som kommenterte: "Hva er det NÅ??" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes alt som blir for personlig blir litt som å gå med de tskjortene man ser i reklamen for de som har psykiske problemer... Men at folk ikke ser det.

Dersom jeg har en nyhet men det føles naturlig å si det til nærmeste familie/svigerfamilie men ikke kollegaer og bekjente, da poster jeg det ikke.

Dersom det er noe helt A4/hyggelig/trivielt, så ja.

Jeg er skyldig i å ha skrevet at det er deilig at sommeren endelig er her og vi skal prøvekjøre den nye grillen.

Men det ville ikke falt meg inn i halvmørket og skrive "Jeg har prøvd brudekjole i dag hurra!" og har ikke nevnt noe om bryllup. Har status forlovet, det er nok. :P

Klarer ikke helt forklare men jeg har en skikkelig sperre der. Jeg skriver ikke "så glad i dag" eller "Uff møkkadag". Men jeg har skrevet "Det er godt det er helg nå" og lignende ting. Jeg har heller ikke skrevet at jeg er syk, har feber, er uggen, har vært til lege/frisør/shopping.. Jeg føler ikke alle trenger å vite dette. :)

Men jeg sitter ikke og tenker at alle skal være like avgrensede som meg. Jeg poster ikke bilder av andre, jeg postet noen sommerbilder rundt huset som er ganske nytt og nye utemøbler og grillen osv. Tok ikke med samboeren som ruslet rundt eller noe, det kan han få styre selv. Holder infoen til det som gjelder bare meg.

Når jeg får barn kommer jeg nok til å poste bilde av barna men kun bilder som ellers ville hengt på veggen hjemme, dåpsbilder/fotografbilder/17 mai/jul, pent poserende. Ikke lek i sandkassa, på stellebordet, eller sove på sofaen og liksom hele familiealbumet. Det er sånt som mine nærmeste venner og familie kan få se. :) Sier ikke det er galt med de som gjør dette.. Trekker litt grensen ved de som poster pinlige bilder og informasjon om sine barn...

failbook.com hadde jo et gulleksempel for en tid tilbake av en ung mor til et guttebarn og hun oppdaterte sin status med hvor utrolig det er at de får ereksjoner så tidlig. Litt for personlig for min smak. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg har venner i alle aldre på facebook, men har sperret for noen damer som oppdaterer for mye om alt og ingenting. Det er voksne damer med høy silikonfaktor. Ellers har jeg ingen erfaringer om sutring på facebook. Forekommer det, er det med en komisk undertone og helt i orden. Men det er irriterende når noen har skrevet personlige slik at alle kan lese både om de selv, deres familie og indirkete om meg. Da drar jeg de inn på chatten eller ber de sende melding, og etter litt oppdragelse har alt av privat karakter foregått på chat eller gjennom meldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Oi oi. Jeg synes absolutt det er flaut å med klaging på facebook og msn. Det er barnslig og irriterende! Ingen ønsker å høre på klaging heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av prinsipp kommenterer jeg aldri på slike hintende klaging. Kan ikke fordra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg bryr meg ikke om hverdagslige meldinger om "nå skal jeg på jobb", "er på jobb", "hjemme", "grillmat" osv. Men folk som klager for å få oppmerksomhet og medynk irriterer meg, både irl og på facebook. Har heldigvis ikke noen slike på lista mi, tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...