Gjest Cipheria Skrevet 10. juni 2010 #41 Skrevet 10. juni 2010 (endret) Og ditt grunnlag for å bedømme Jung er...? Selvfølgelig består en personlighet av flere ulike elementer,og ikke bare en type. Hver personlighetstype har sine funksjoner. Det er link til disse i første innlegg. De viser hva hver personlighetstype vektlegger og hva den er flinkest til. Det handler om hvordan tenkemåten er bygd opp. Selv om en ISTP skulle være flinkere med mennesker, så betyr det ikke at den er litt ISFP. Det betyr bare at ISTP-en har en bedre utviklet Fe enn den gjengse ISTP. Den endrer ikke type av den grunn. Her kommer litt av poenget (syns jeg) med hele teorien- selvutvikling/ selvinnsikt. Du får et innblikk i hva som kan være dine svake områder, og kan jobbe med dem. Jeg tror du må være mer konkret i dine påstander for at jeg skal vite hva du egentlig ikke er enig i. Endret 10. juni 2010 av Cipheria
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. juni 2010 #42 Skrevet 10. juni 2010 67 introvert 1 sensing 25 thinking 33 percieving Fikk nesten det samme, bare 25 i sensing.
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #43 Skrevet 7. august 2010 INTJ Også INTJ/Rational Mastermind. Relativt usannsynlig, siden vi kun utgjør én prosent av befolkningen.
cilipili Skrevet 7. august 2010 #44 Skrevet 7. august 2010 ESFJ 1 Extraverted 25 Sensing 38 Feeling 22 Judging
Gjest Miia Skrevet 7. august 2010 #45 Skrevet 7. august 2010 ESFJ 44 Extraverted 25 Sensing 75 Feeling 1 Judging
Inx Skrevet 7. august 2010 #46 Skrevet 7. august 2010 ENTJ 56 Extraverted 50 Intuitive 25 Thinking 56 Judging Jasså.
Kosemose Skrevet 7. august 2010 #47 Skrevet 7. august 2010 INFJ ble jeg, det samme som John Bradshaw, Mother Teresa, Nelson Mandela, John Calvin, Nicole Kidman jeg er: You are: * moderately expressed introvert * slightly expressed intuitive personality * distinctively expressed feeling personality * moderately expressed judging personality . Tror jeg har tatt en lignende test før Jobber som ifølge testen skal passe for meg: Social Work Education Librarian Law Health Care Early Childhood Education Psychology/Psychotherapist Counseling Art/Science Design Science Hm, kan da virkelig ikke se for meg meg selv i noen av disse yrkesgruppene, Morsom test!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2010 #48 Skrevet 7. august 2010 Også INTJ/Rational Mastermind. Relativt usannsynlig, siden vi kun utgjør én prosent av befolkningen. Må ta med tallene: # moderately expressed introvert: 33% # moderately expressed intuitive personality: 38% # moderately expressed thinking personality: 25% # very expressed judging personality: 89% VELDIG høy judging, synes jeg..
Gjest wild bird Skrevet 7. august 2010 #49 Skrevet 7. august 2010 Extroverted (E) 71.05% Introverted (I) 28.95% Intuitive (N) 53.33% Sensing (S) 46.67% Feeling (F) 69.7% Thinking (T) 30.3% Judging (J) 59.38% Perceiving (P) 40.63% Your type is: ENFJ ENFJ - "Persuader". Outstanding leader of groups. Can be aggressive at helping others to be the best that they can be. 2.5% of total population. Interessant
Gjest Raindrops Skrevet 7. august 2010 #50 Skrevet 7. august 2010 Sist jeg tok en slik test ble jeg INTP og INTJ (tok to forskjellige tester). Det jeg synes er interessant med disse testene er at jeg får forskjellige resultater etter hva slags sinnsstemning jeg befinner meg i. Slik som nå når jeg er småforelsket og full av følelser fikk jeg INFJ, og det er bare et par månder siden jeg ble INTJ.
Hamster Skrevet 7. august 2010 #51 Skrevet 7. august 2010 ENTP, "the inventor"/"the lawyer" osv. Nysgjerrig, utadvendt, utforskende, problemløsende fyr.
Gjest Hard Ride Skrevet 7. august 2010 #52 Skrevet 7. august 2010 INTJ (Mastermind) Introverted 22 Intuitive 12 Thinking 1 Judging 1 Kjendiser som ble nevnt var Stephen Hawking, Hillary Clinton, Eisenhower ++ Fiksjonelle karakterer (mye mer interessant ) :Gandalf the Grey, Clarice Starling og Hannibal Lecter. Det jeg leste om profilen stemte egentlig ganske greit, selv om det selvfølgelig ikke er vanskelig å finne avvik.
Aurora M. Skrevet 8. august 2010 #53 Skrevet 8. august 2010 ENFJ her. Exroverted 1 Intuitiv 62 Feeling 88 Judging 22 Overrasket meg egentlig ikke.. I selskap med bl.a Abraham Lincoln, Pave Johannes Paul II, Oprah Winfrey, Ronald Reagan og Barack Obama..
HiCog Skrevet 13. mai 2011 #54 Skrevet 13. mai 2011 Meg på den korte testen: Introverted Intuitive Thinking Judging Strength of the preferences % 22 100 50 44 Qualitative analysis of your type formula You are: slightly expressed introvert very expressed intuitive personality moderately expressed thinking personality moderately expressed judging personality Meg på den lange: Introverted (I) 53.33% Extroverted (E) 46.67% Intuitive (N) 55.56% Sensing (S) 44.44% Thinking (T) 84.38% Feeling (F) 15.63% Judging (J) 63.64% Perceiving (P) 36.36% Your type is: INTJ INTJ - "Mastermind". Introverted intellectual with a preference for finding certainty. A builder of systems and the applier of theoretical models. 2.1% of total population. Enneagram Test Results The Enneagram is a personality system which divides the entire human personality into nine behavioral tendencies, this is your score on each... Type 1 Perfectionism |||||||||||||||||| 73% Type 2 Helpfulness |||||||||||||||| 66% Type 3 Image Awareness |||||||||||||||||||| 83% Type 4 Sensitivity |||||| 30% Type 5 Detachment |||||||||||||||||| 76% Type 6 Anxiety |||||||||||||||| 66% Type 7 Adventurousness |||||||||||| 43% Type 8 Aggressiveness |||||||||||||| 53% Type 9 Calmness |||||||||||||||||| 80% type score type behavior motivation 3 25 I must be impressive and attractive to be happy. 9 24 I must maintian a peaceful and easygoing environment to be happy. 5 23 I must be knowledgable and independent to be happy. 1 22 I must be perfect and good to be happy. 2 20 I must be helpful and caring to be happy. 6 20 I must be secure and safe to be happy. Tekst om Mastermind/Scientist: http://www.personalitypage.com/html/INTJ.html Kjente personer: INTJ, Alan Greenspan, Ben Bernanke, Dwight D. Eisenhower, General Ulysses S. Grant, Frideriche Nietzsche, Niels Bohr, Peter the Great, Stephen Hawking, John Maynard Keynes, Lise Meitner, Ayn Rand and Sir Isaac Newton are examples of Rational Masterminds. Selv om jeg synes kategorien beskriver meg veldig godt på mange måter bør det vel nevnes at ikke alt er riktig og denne testen er ganske kritisert for blant annet å klassifisere i typer. Problemet der er at et enkelt poeng kan tippe deg over til en annen personlighet om du ligger midt mellom to kvaliteter. Validiteten og reliabiliteten er ikke så høy som ønskelig. En mer anerkjent test er femfaktormodellen som en kan finne her: http://www.personalityresearch.org/tests.html I den testen er openness skalaen mest kritisert for å gi dårlige evalueringer.
Gjest Lacus Skrevet 13. mai 2011 #55 Skrevet 13. mai 2011 Your type is: INFP INFP - "Questor". High capacity for caring. Emotional face to the world. High sense of honor derived from internal values. 4.4% of total population.
Gjest imli Skrevet 13. mai 2011 #56 Skrevet 13. mai 2011 (endret) INFJ Introverted 67 Intuitive 38 Feeling 25 Judging 67 Kjente personer: John Bradshaw, Mother Teresa, Nelson Mandela, John Calvin, Nicole Kidman INFJ Introverted Intuitive Feeling Judging Strength of the preferences % 56 38 12 44 Trur eg har tatt den testen før. Akkurat dei tala seier jo ikkje så mykje, men då eg klikka på ein link for å lesa meir om personlegheistypen, vart eg overraska over kor mykje som stemte! Kjente personar med same personlegheitstype: John Bradshaw, Mother Teresa, Nelson Mandela, John Calvin, Nicole Kidman. Ikkje verst Fekk forresten same resultat på den lange testen: INFJ - "Author". Strong drive and enjoyment to help others. Complex personality. 1.5% of total population. Moro at den personlegheitstypen kallas "author", då eg drøymer om å bli forfattar Endret 13. mai 2011 av imli
Anglofil Skrevet 14. mai 2011 #57 Skrevet 14. mai 2011 INFJ Introverted 89 Intuitive 38 Feeling 88 Judging 56 You are: very expressed introvert moderately expressed intuitive personality very expressed feeling personality moderately expressed judging personality Føler vel egentlig at dette stemmer bra. Har tatt en annen test og da ble jeg ISFJ: Introverted (I) 93% Extraverted (E) 7% Sensing (S) 55% Intuitive (N) 45% Feeling (F) 85% Thinking (T) 15% Judging (J) 73% Perceiving (P) 27% Mvh Yvonne
Gjest white tiger Skrevet 14. mai 2011 #58 Skrevet 14. mai 2011 Jeg ble INTJ, og kjente meg veldig godt igjen i beskrivelsen
2046 Skrevet 14. mai 2011 #59 Skrevet 14. mai 2011 Har tatt denne testen noen ganger før, denne gangen ble jeg INTJ, tidligere har jeg også blitt INTP. Introverted: 56 Intuitive: 75 Thinking: 50 Judging: 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå