Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Heisann! Lurer på hvordan man sier/skriver "God sommer" på engelsk. Vil gjerne ha flere varianter. Sitter og retter engelskbøker til 3.klasse og skal skrive en sommerhilsen. Ble plutselig veldig usikker på dette! Happy summer? Good summer? Have a nice summer? Have a good summerholiday? Happy holiday? Kan man bruke dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #2 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg ville brukt "Have a nice summer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pittelita Skrevet 8. juni 2010 #3 Del Skrevet 8. juni 2010 Have a great summer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 8. juni 2010 #4 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg ville skrevet "have a nice summer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Good summer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodless Skrevet 8. juni 2010 #6 Del Skrevet 8. juni 2010 Good summer! Nei, det høres bare dumt ut i mine ører. Om du skal ønske noen en god sommer, må du iallefall bruke have a good summer. Ellers klang "have a nice summer" og "happy holiday" best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 8. juni 2010 #7 Del Skrevet 8. juni 2010 Good summer! Det blir i mine ører litt gebrokent. Personlig ville jeg sagt "Have a nice/great summer" - spørs litt om du vil si "Ha en fin sommer" eller mer i retning av "Ha en super sommer". Begge funker =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. juni 2010 #8 Del Skrevet 9. juni 2010 Enjoy the holidays! Have a nice holiday! Enjoy the summer break! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå