Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #1 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg opererte meg for en uke siden... I de siste dagene har det hovnet opp veldig der nede og jeg har begynt å blø igjen... Er dette normalt?? Hvor lenge blødde det hos dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barcelone Skrevet 8. juni 2010 #2 Del Skrevet 8. juni 2010 Ikke for å være spydig, men hvorfor har du operert kjønnsleppene egentlig? Er dette vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #3 Del Skrevet 8. juni 2010 Da ringer du til legen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #4 Del Skrevet 8. juni 2010 Er det en "skjønnhetsoperasjon" du har tatt? Skjønner ikke at folk tør å la seg skjære opp der nede hvis det ikke er tvingende nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #5 Del Skrevet 8. juni 2010 Det var vel ikke akkurat dette jeg spurte om! Dere kan godt lage en egen tråd om dette hvis dere har så stort behov for å diskutere dette temaet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #6 Del Skrevet 8. juni 2010 Ta en telefon til kirurgen/klinikken. Det er alltid det beste i slike tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå