Loolaa Skrevet 22. september 2003 #1 Del Skrevet 22. september 2003 Hei, jeg bare lurte på hvor du har sitatet i signaturen din fra? Det er litt spesielt, kan jeg spørre om hvorfor du har valgt det? Jeg synes det var fint og litt spesielt på en gang, derfor litt nysgjerrig :oops: loolaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 23. september 2003 #2 Del Skrevet 23. september 2003 Sitatet er en linje i en sang som heter "Tout", den synes jeg er veldig fin. Grunnen til at jeg valgte det? Tja, det er enkelte mennesker jeg gjerne skulle hatt "ut av systemet", så da passer det jo å tenke litt på den linjen av og til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #3 Del Skrevet 23. september 2003 Hva betyr det da? :nysgjerrig: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vanessa Skrevet 23. september 2003 #4 Del Skrevet 23. september 2003 Det betyr (og dette høres teit ut på norsk, så jeg sier det på engelsk) noe slikt som "get out/leave/go from my blood, from my body". Det høres forresten ikke noe bedre ut på engelsk når jeg ser etter... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 23. september 2003 #5 Del Skrevet 23. september 2003 Nei - men jeg skjønte poenget. Likte det også. Adopterer det som min nye kryptiske skjellssetning som jeg kan rope dramatisk ut til alle kringons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå