Gjest Ingvild Skrevet 7. juni 2010 #1 Del Skrevet 7. juni 2010 Det klør på de indre kjønnsleppene og de er tørre. Utfloden er uforandret, men det kommer kanskje mindre enn vanlig. Hva kan være i veien? Tenkte på sopp, men da skal det lukte og utfloden vil være tykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #2 Del Skrevet 7. juni 2010 Høres ut som sopp for meg! No worries, det er helt normalt. Gå til apoteket å kjøp en pakke med canesten (sånn pakke med tabletter å krem) og annvand som det står beskrevet i vedlegget.. Dersom bivirkningene ikke går over etter en 3-4 dager, burde du kontakte lege/gynekolog. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2010 #3 Del Skrevet 8. juni 2010 Dersom bivirkningene ikke går over etter en 3-4 dager, burde du kontakte lege/gynekolog. Hva slags bivirkninger er det, og får man som regel det, siden du skriver det sånn? Hvordan unngår man å få sopp igjen? Var nettopp i syden og bytta ikke bikini etter jeg hadde badet. Noe jeg gjorde masse. Derfor jeg fikk sopp kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå