Gå til innhold

Kvakseheimen

Sequax

Anbefalte innlegg

Aaaargh? Her har jeg ikke vært på alt for lenge!

Godt å høre at det går bra med deg. :klemmer: Morsomt å se utviklingen etterhvert altså! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aaaargh? Her har jeg ikke vært på alt for lenge!

Godt å høre at det går bra med deg. :klemmer: Morsomt å se utviklingen etterhvert altså! :jepp:

Ping! :klemmer: Alltid koselig når du stikker innom mellom fyllekulene og gjørmetråkkinga!! Trives du fortsatt som arkeolog ? Morsomt med den figuren du kommenterte i animetråden!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns det var gøy å holde inn magen så mye jeg kunne, da så jeg lettere om det var noe der som ikke kunne holdes inne :jepp:

Jeg og!! :jepp: Det er moro med litt mage! :) (Selv om man sikkert blir litt lei på slutten... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ping! :klemmer: Alltid koselig når du stikker innom mellom fyllekulene og gjørmetråkkinga!! Trives du fortsatt som arkeolog ? Morsomt med den figuren du kommenterte i animetråden!! :jepp:

Fyllekuler og gjørmetråkking, that's me! :ler: Jeg finner morsomme ting for tiden, så ja jeg trives! :)

Du da? Noe annet spennende enn voksende mage som skjer?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekuler og gjørmetråkking, that's me! :ler: Jeg finner morsomme ting for tiden, så ja jeg trives! :)

Du da? Noe annet spennende enn voksende mage som skjer?

:ler: Ja, noen må bedrive slikt også!

Hva har du funnet for noe spennende, da ? Hvor havner egentlig alt dere finner ?

Jeg reiser til USA i september, og gleder meg helt vilt til det...skal bli nydelig med en pause fra alt sammen! :jepp:

Eksamen er bare fire måneder unna, og jeg har dager da jeg er mer enn vanlig frustrert!! Det går helt ok, men det gjenstår å se om oppgavene på eksamen blir like ok....de har jo en lei tendens til å vri og vende på dem så en ikke skjønner bæra av hva dem faktisk vil du skal svare på...Har faktisk begynt å få eksamensnerver allerede...:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal oppdatere mer i boka mi når utgravningen er ferdig, jeg!

Hvor i USA er det dere skal igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som er et par uker lengre enn meg, hvordan ser magen din ut? :) Jeg begynner å få litt mage nå, men er fortsatt midt i mellom gravidmage og lagt-på-seg-og-oppblåst-mage :fnise:

Formen ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 15 uker! :hoppe:

Håper du har en fin dag, Sequax! :klem:

Hei, Numi! :vinke:

Takk for koselig hilsen! Alt bra med deg ? :)

Skal oppdatere mer i boka mi når utgravningen er ferdig, jeg!

Hvor i USA er det dere skal igjen? :)

Blir spennende! Gleder meg til å høre om funnene dine, og håper selvsagt du stikker en gammel gullmynt vekk til gamle Sequax ;) Vi reiser til Chicago og farter ut derfra med leiebil denne gangen! Gleder meg vilt! Vi skulle jo egentlig til Tokyo, men ferie der er jo en liten tanke mer travel enn en loffetur i USA, så da ble det loffings denne gangen ;)

Du som er et par uker lengre enn meg, hvordan ser magen din ut? :) Jeg begynner å få litt mage nå, men er fortsatt midt i mellom gravidmage og lagt-på-seg-og-oppblåst-mage :fnise:

Formen ellers?

Hmm, veit ikke helt! Har litt flesk på magen fra før, og har lagt på meg litt....Litt mer spent mage har jeg nok, men kan ikke se noe særlig til gravidmage enda...:sukk: Men den kommer nok ganske snart for nå vokser den lille der med racerfart! :jepp: Formen er fin, er heldigvis ikke så forbaska trøtt mer! :strix:

Hvordan er formen din ? :)

Idag er jeg 15 uker på vei! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, veit ikke helt! Har litt flesk på magen fra før, og har lagt på meg litt....Litt mer spent mage har jeg nok, men kan ikke se noe særlig til gravidmage enda...:sukk: Men den kommer nok ganske snart for nå vokser den lille der med racerfart! :jepp: Formen er fin, er heldigvis ikke så forbaska trøtt mer! :strix:

Hvordan er formen din ? :)

Idag er jeg 15 uker på vei! :nigo:

Hurra for 15 uker :skya:

Formen er bedre. Ikke noe særlig kvalm, men har hatt litt problemer med bekkenet. Det har vist seg å være en låsning, så går til kiropraktor nå. Hatt noe hodepine og vært trøtt og svimmel, men har det ellers veldig fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 15 uker :skya:

Formen er bedre. Ikke noe særlig kvalm, men har hatt litt problemer med bekkenet. Det har vist seg å være en låsning, så går til kiropraktor nå. Hatt noe hodepine og vært trøtt og svimmel, men har det ellers veldig fint :jepp:

Uff, ja, jeg har hodepine jeg også...faktisk har jeg vondt i hodet i dag...har hivd innpå et par paracet, for det skal visst være helt ok å ta i svangerskapet, visstnok. :jepp:

:strix: 15 uker :strix:

Ja, det går fort, fort, fort og saaaaaaaaaaaaakte på en en gang ! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg gleder meg så VELDIG til UL!!! 9 september skal det skje !!! :strix: Håper de greier å se kjønnet......er så megaspent på det! :jepp:

Noen som vil tippe hva jeg får ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig rart, det der! :) De aller, aller fleste i mitt ikke-virtuelle liv tipper også jente! :jepp:

Aner ikke hvordan man lager sånn ekstern tippeliste, men jeg skal prøve å holde styr på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:babyjente:

- Sequax

- Småkjekset

- Iril

- Blåmor

- Gaby

:babygutt:

- Becky

- Pingting

- Belle

- Pupsi

Endret av Sequax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper gutt :)

Hvis du trykker på tallet i hjørnet av innlegget der du har notert tippelista og legger inn URL'en som signatur, er det lettere å finne frem til tippelista senere :jepp: (se nederst i mitt innlegg :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Becky: Uff, jeg sliter alltid med sånne datagreier...Jeg greide å kopiere linken, men hvordan får jeg endra navn ? Den ble hetende en lang remse med navn..... :sukk: :dåne:

( Pingting....ikke le deg ihjel, nå.... :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...