Pingting Skrevet 14. august 2010 #341 Del Skrevet 14. august 2010 Aaaargh? Her har jeg ikke vært på alt for lenge! Godt å høre at det går bra med deg. Morsomt å se utviklingen etterhvert altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. august 2010 Forfatter #342 Del Skrevet 15. august 2010 Aaaargh? Her har jeg ikke vært på alt for lenge! Godt å høre at det går bra med deg. Morsomt å se utviklingen etterhvert altså! Ping! Alltid koselig når du stikker innom mellom fyllekulene og gjørmetråkkinga!! Trives du fortsatt som arkeolog ? Morsomt med den figuren du kommenterte i animetråden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. august 2010 #343 Del Skrevet 16. august 2010 Men jeg syns det var gøy å holde inn magen så mye jeg kunne, da så jeg lettere om det var noe der som ikke kunne holdes inne Jeg og!! Det er moro med litt mage! (Selv om man sikkert blir litt lei på slutten... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. august 2010 #344 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Ping! Alltid koselig når du stikker innom mellom fyllekulene og gjørmetråkkinga!! Trives du fortsatt som arkeolog ? Morsomt med den figuren du kommenterte i animetråden!! Fyllekuler og gjørmetråkking, that's me! Jeg finner morsomme ting for tiden, så ja jeg trives! Du da? Noe annet spennende enn voksende mage som skjer? Endret 16. august 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 17. august 2010 Forfatter #345 Del Skrevet 17. august 2010 Fyllekuler og gjørmetråkking, that's me! Jeg finner morsomme ting for tiden, så ja jeg trives! Du da? Noe annet spennende enn voksende mage som skjer? Ja, noen må bedrive slikt også! Hva har du funnet for noe spennende, da ? Hvor havner egentlig alt dere finner ? Jeg reiser til USA i september, og gleder meg helt vilt til det...skal bli nydelig med en pause fra alt sammen! Eksamen er bare fire måneder unna, og jeg har dager da jeg er mer enn vanlig frustrert!! Det går helt ok, men det gjenstår å se om oppgavene på eksamen blir like ok....de har jo en lei tendens til å vri og vende på dem så en ikke skjønner bæra av hva dem faktisk vil du skal svare på...Har faktisk begynt å få eksamensnerver allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Numi* Skrevet 19. august 2010 #346 Del Skrevet 19. august 2010 Snart 15 uker! Håper du har en fin dag, Sequax! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. august 2010 #347 Del Skrevet 19. august 2010 Skal oppdatere mer i boka mi når utgravningen er ferdig, jeg! Hvor i USA er det dere skal igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 19. august 2010 #348 Del Skrevet 19. august 2010 Du som er et par uker lengre enn meg, hvordan ser magen din ut? Jeg begynner å få litt mage nå, men er fortsatt midt i mellom gravidmage og lagt-på-seg-og-oppblåst-mage Formen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 20. august 2010 Forfatter #349 Del Skrevet 20. august 2010 Snart 15 uker! Håper du har en fin dag, Sequax! Hei, Numi! Takk for koselig hilsen! Alt bra med deg ? Skal oppdatere mer i boka mi når utgravningen er ferdig, jeg! Hvor i USA er det dere skal igjen? Blir spennende! Gleder meg til å høre om funnene dine, og håper selvsagt du stikker en gammel gullmynt vekk til gamle Sequax Vi reiser til Chicago og farter ut derfra med leiebil denne gangen! Gleder meg vilt! Vi skulle jo egentlig til Tokyo, men ferie der er jo en liten tanke mer travel enn en loffetur i USA, så da ble det loffings denne gangen Du som er et par uker lengre enn meg, hvordan ser magen din ut? Jeg begynner å få litt mage nå, men er fortsatt midt i mellom gravidmage og lagt-på-seg-og-oppblåst-mage Formen ellers? Hmm, veit ikke helt! Har litt flesk på magen fra før, og har lagt på meg litt....Litt mer spent mage har jeg nok, men kan ikke se noe særlig til gravidmage enda... Men den kommer nok ganske snart for nå vokser den lille der med racerfart! Formen er fin, er heldigvis ikke så forbaska trøtt mer! Hvordan er formen din ? Idag er jeg 15 uker på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 20. august 2010 #350 Del Skrevet 20. august 2010 Hmm, veit ikke helt! Har litt flesk på magen fra før, og har lagt på meg litt....Litt mer spent mage har jeg nok, men kan ikke se noe særlig til gravidmage enda... Men den kommer nok ganske snart for nå vokser den lille der med racerfart! Formen er fin, er heldigvis ikke så forbaska trøtt mer! Hvordan er formen din ? Idag er jeg 15 uker på vei! Hurra for 15 uker Formen er bedre. Ikke noe særlig kvalm, men har hatt litt problemer med bekkenet. Det har vist seg å være en låsning, så går til kiropraktor nå. Hatt noe hodepine og vært trøtt og svimmel, men har det ellers veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. august 2010 #351 Del Skrevet 20. august 2010 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 Forfatter #352 Del Skrevet 21. august 2010 Hurra for 15 uker Formen er bedre. Ikke noe særlig kvalm, men har hatt litt problemer med bekkenet. Det har vist seg å være en låsning, så går til kiropraktor nå. Hatt noe hodepine og vært trøtt og svimmel, men har det ellers veldig fint Uff, ja, jeg har hodepine jeg også...faktisk har jeg vondt i hodet i dag...har hivd innpå et par paracet, for det skal visst være helt ok å ta i svangerskapet, visstnok. 15 uker Ja, det går fort, fort, fort og saaaaaaaaaaaaakte på en en gang ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 Forfatter #353 Del Skrevet 21. august 2010 Å, jeg gleder meg så VELDIG til UL!!! 9 september skal det skje !!! Håper de greier å se kjønnet......er så megaspent på det! Noen som vil tippe hva jeg får ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 21. august 2010 #354 Del Skrevet 21. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 21. august 2010 #355 Del Skrevet 21. august 2010 Tipper jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 Forfatter #356 Del Skrevet 21. august 2010 Utrolig rart, det der! De aller, aller fleste i mitt ikke-virtuelle liv tipper også jente! Aner ikke hvordan man lager sånn ekstern tippeliste, men jeg skal prøve å holde styr på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 21. august 2010 #357 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg tipper også jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 Forfatter #358 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) - Sequax - Småkjekset - Iril - Blåmor - Gaby - Becky - Pingting - Belle - Pupsi Endret 28. august 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 21. august 2010 #359 Del Skrevet 21. august 2010 Tipper gutt Hvis du trykker på tallet i hjørnet av innlegget der du har notert tippelista og legger inn URL'en som signatur, er det lettere å finne frem til tippelista senere (se nederst i mitt innlegg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 21. august 2010 Forfatter #360 Del Skrevet 21. august 2010 Becky: Uff, jeg sliter alltid med sånne datagreier...Jeg greide å kopiere linken, men hvordan får jeg endra navn ? Den ble hetende en lang remse med navn..... :dåne: ( Pingting....ikke le deg ihjel, nå.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå